انتظار می‌رود Call of Duty: Modern Warfare به پرفروش‌ترین بازی سال 2019 تبدیل شود

هر ساله نسخه جدیدی از سری Call of Duty نزدیک به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های آخر سال می‌شود. باری دیگر در 2019 هم انتظار می‌رود که Modern Warfare این سنت را ادامه دهد و در پایان کار به پرفروش‌ترین بازی سال تبدیل شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در گزارشات منتشر شده توسط مت پیسکاتلا از گروه NPD آمده که انتظار می‌رود Call of Duty: Modern Warfare به دور از هرگونه جای تعجب به پرفروش‌ترین بازی سال 2019 تبدیل شود. اگر این اتفاق رخ دهد، یعنی طی 11 سال گذشته برای نهمین بار یک بازی از سری Call of Duty لقب پرفروش‌ترین بازی سال را به‌دست می‌آورد. 

پیسکاتلا در ادامه پیش‌بینی گروه NPD افزود که چهار بازی پرفروش دیگر سال هم NBA 2K20 ،Madden 20 و Borderlands 3 در کنار Mortal Kombat 11 خواهند بود. همان‌طور که پیش از این گفتیم، نباید چندان باعث تعجب باشد که انتظار برود Modern Warfare پرفروش‌ترین بازی سال شود. سال گذشته Red Dead Redemption 2 در نهایت توانست با شکست Call of Duty: Black Ops 4 لقب پرفروش‌ترین بازی سال را به‌دست آورد. در باقی ماه‌های سال 2019 قرار نیست عنوانی به وسعت و عظمت Red Dead Redemption 2 برای رقابت با Call of Duty منتشر شود.

البته جالب خواهد بود ببینیم Call of Duty: Modern Warfare در مقایسه با نسخه‌های قبلی چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد هایپ و هیجان بیشتری برای این نسخه از Call of Duty نسبت به چند سال اخیر وجود داشته باشد. باید منتظر بود و دید آیا این نسخه می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کل این سری تبدیل شود یا نه، اما ما فکر می‌کنیم امکانش وجود دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در روز 3 آبان برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame