طراحی طبقه‌بندی شده Night City در Cyberpunk 2077 آن را باورپذیرتر می‌کند

اخیرا تایید شد که بخش چندنفره Cyberpunk 2077 در دست ساخت قرار داد اما صد البته که تمرکز اصلی سازندگان روی بخش داستانی بازی برای روز عرضه آن در 28 فروردین 1399 خواهد بود. همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، این بازی براساس عنوان نقش‌آفرینی رومیزی محبوب Cyberpunk 2020 ساخته می‌شود که یعنی 57 سال از روایت داستانی آن گذشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، مارت جانکرز از CD Projekt RED، در مصاحبه‌ای با GamesIndustry توضیح داد که سازندگان چگونه قصد خلق یک دنیای باورپذیرتر با طراحی طبقه‌بندی شده Night City را دارند، طوری که بازیکنان ناحیه‌ها و ساکنان آن‌ها را فقط با نگاه کردن بشناسند:

"عناصر طبیعی در Night City بسیار کمیاب می‌شوند. بیشتر حیوانات در حال انقراض هستند و تهیه چوب سخت است بنابراین اگر شخصی را با علامت‌های حیوانات روی بدن‌شان ببینید، آن‌ها بسیار ثروت‌مند هستند - آن علامت نشانه‌ای از ثروت‌شان است. ساختمان‌های افراد بسیار ثروت‌مند از چوب‌ها، سنگ‌های مرمر و مواردی از این قبیل ساخته شده چون بیشتر مردم توان تهیه آن‌ها را ندارند.

طبقه‌های مختلفی در طراحی Night City و تمام ساکنان آن وجود دارد بنابراین وقتی رانندگی می‌کنید و ساختمانی را می‌بینید که به رنگ صورتی با لبه‌های نرم و شیشه‌های آن هم به نوعی ملایم هستند، می‌فهمید که مربوط به قشر Kitsch و زمانی ساخته شده که مردم پول بیشتری داشتند. این به شما داستانی از پس‌زمینه شهر و باورپذیری بیشتری را ارائه می‌دهد.

این برای ما بسیار مهم بود تا برداشت منحصر به‌فردی از سایبرپانک داشته باشیم و واقعا این موضوع را دوست دارم که وقتی مردم تصاویر بازی ما را می‌بینند، متوجه می‌شوند که مربوط به سبک عنوان ما در Cyberpunk 2077 است."

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame