People Can Fly خواهان بازگشت به عنوان Bulletstorm است

استودیو مستقل People Can Fly از علاقه خود به ساخت دنباله Bulletstorm پرده برداشت اما فعلا هیچ برنامه‌ای برای اینکار ندارد.

مدیر عامل People Can Fly آقای سباستین ووجیچوفسکی در مصاحبه با وبسایت Sector در مورد برخی از پروژه‌هایی که این تیم در گذشته بر روی آنها کار کرده مانند Painkiller و Gears of War: Judgment صحبت کرد. 

به گزارش پردیس گیم و به نقل از OnlySP، اما بحث در مورد Bulletstorm، جذاب‌ترین بخش این مصاحبه بود چرا که بر اساس گفته ووجیچوفسکی، تیم سازنده این بازی همچنان "فعالانه سعی در جلب توجه طرفداران آن را دارند." نسخه ارتقا یافته این بازی که در سال 2017 تحت عنوان Bulletstorm: Full Clip Edition بر روی PlayStation 4 و Xbox One و در اوایل سال جاری میلادی بر روی Nintendo Switch عرضه شد، در جلب توجه بازیکنان به این محصول، نقشی کلیدی را ایفا کرد. 

ووجیچوفسکی در ادامه گفت: "دوست داریم به این بازی بازگردیم، اما متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آن نداریم."

People Can Fly در حال حاضر در همکاری با Square Enix، بعنوان ناشر، بر روی یک شوتر همکاری‌محور به نام Outriders کار می‌کند که در دنیایی تاریک و مدرن ارتفاق می‌افتد. این بازی برای عرضه در تابستان 2020 برنامه‌ریزی شده و تیم سازنده هنوز برای انتشار جزئیات آن آماده نیست. 

منبع متن: pardisgame