PC از کم جمعیت‌ترین پلتفرم Destiny 2 به پرجمعیت‌ترین پلتفرم آن تبدیل شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pcgamesn، این هفته‌ با Free to play شدن و عرضه‌ی Shadowkeep، هفته‌ی بزرگی برای Destiny 2 بوده است. هایپ و همچنین رایگان شدن بازی باعث شده بسیاری از بازیکنان قدیمی و همچنین جدید به بازی بیایند و اکنون Destiny 2 تعداد بازیکنان این بازی به رقم بسیار بالایی رسیده است به طوری که PC اکنون پلتفرم اول این بازی است.

بازیکنان Steam در حال حاضر 41 درصد بازیکنان Destiny 2 را در تمام پلتفرم‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین PS4 شامل 34 درصد بازیکنان آن می‌شود. آمار قدیمی قبل از عرضه برروی Steam به گونه‌ای بود که PS4 با 46 درصد پلتفرم اول، Xbox One با 32 درصد پلتفرم دوم و نسخه‌ی Battle.net بازی 22 درصد پلتفرم آخر این بازی بود.

به طور جزئی‎‌تر، Destiny 2 در تاریخ 6 مهر 743 هزار بازیکن برروی PS4، تعداد 600 هزار بازیکن برروی Xbox One و تقریبا یک میلیون بازیکن برروی Steam داشت پس می‌توان تغییر پلتفرم بازی به Steam را کار عاقلانه‌ای شمرد.

از زمان عرضه‌ی خود تاکنون، این بازی توانسته در پشت سه بازی برتر Steam یعنی CSGO، Dota 2 و PUBG قرار بگیرد.

این نشان می‌دهد که هرقدر برخی شرکت‌ها مانند Epic Games سعی کنند Steam را از صدر پلتفرم‎های PC به پایین بکشانند، تلاش‎هایشان بی‎فایده است و Steam همواره به عنوان چهره‎‌ی PC Gaming خواهد ماند.

منبع متن: pardisgame