اولین بازی بزرگ تک‌نفره Star Wars تا کمتر از یک ماه دیگر در قالب Jedi: Fallen Order در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. مراحل ساخت آن به اتمام رسیده و مدت زیادی نباید صبر کنیم. بازی همچنین ترکیبی از مناطق جدید اصیل و کلاسیک را خواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، آرون کنتراست (طراح ارشد روایت داستانی) و جف میگرز (طراح ارشد مراحل)، در مصاحبه‌ای با VG247 راجع به جنبه‌های مختلف بازی صحبت کردند. از آن‌ها پرسیده شد با توجه به دسترسی به افسانه‌ها و روایات قومی گسترده، چگونه توانستند مناطق مورد نظر خود را انتخاب کنند که در پاسخ گفتند:

"ساخت این سیارات نتیجه تلاش‌ها و همکاری فوق‌العاده میان کل تیم بود، از هنرمند مفهومی گرفته تا طراح روایت داستانی و مراحل و دشمنان. ما می‌خواستیم هم از سیاراتی که در سایر رسانه‌ها و موارد مرتبط با Star Wars دیده‌اید استفاده کنیم و هم سیارات جدید مخصوص به بازی خود را بسازیم. هردوی این‌ها چالش‌ها و نقاط قوت منحصر به‌فرد خود را داشتند.

کار کردن روی سیاره‌ای که قبلا وجود داشته، بدین شکل است که طراحی آن باید طوری باشد تا این حس را دهد قبلا اتفاقاتی در آنجا رخ داده و مردم ایده‌ای در ذهن‌شان به‌وجود آید. در رابطه با سیارات کاملا جدید هم باید کاری کاملا نو را انجام داد اما همچنان باید حس کاملا معتبر و درخور جهان آن را داشته باشد. اعمال این متعادل‌سازی‌ها بسیار جالب بود."

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در روز 24 آبان برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame