تماشا کنید: بررسی فنی بازی Death Stranding؛ بنچمارکی جدید برای نسل هشتم

وقتی در رابطه با جلوه‌های بصری صحبت می‌شود، ظاهرا Death Stranding در صف بهترین‌ها می‌ایستد. تقریبا تمامی نقدهای بازی به این نکته اشاره داشتند که گرافیک این بازی بر روی PS4 بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده است.

حال به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Digital Foundry که بخاطر مقایسه‌ی عملکرد فنی بازی‌ها(گرافیک، نرخ فریم و...) بر روی پلتفرم‌های مختلف شناخته‌ می‌شود، با انتشار ویدئویی به بررسی عملکرد فنی بازی Death Stranding بر روی PS4 و PS4 Pro پرداخته است.

دیجیتال فاندری، Death Stranding را "بنچمارکی جدید برای کنسول‌های این نسل" خوانده است. با در نظر گرفتن اینکه برای ساخت جدیدترین ساخته‌ی کوجیما از ورژن جدید موتور Decima(موتوری که در ساخت بازی Horizon Zero Dawn) استفاده شده است، این موضوع خیلی غافلگیرکننده نیست.

در رابطه با نقاط قوت Death Stranding، توجه Digital Foundry به کیفیت بصری، جزئیات و انیمیشن‌های بازی جلب شده است. مدل‌های شخصیت‌ها نیز بسیار مورد تمجید قرار گرفته‌اند. در چشم‌ها، حرکات و نگاه‌های غیرعادی که بسیاری از عناوین امروزی از آن رنج می‌برند، دیده نمی‌شود. با وجود قابلیت HDR، رزولوشن 4K به صورت چک‌بورد و Draw Distance عظیم، به نظر می‌رسد که کنسول PS4 Pro تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. نرخ فریم بر روی 30 فریم بر ثانیه قفل شده است، اما گاهی اوقات در برخی میان‌پرده‌های خاص، کمی افت فریم دیده می‌شود. شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط Digital Foundry را در قسمت پایین تماشا و یا دانلود نمایید.

نکته: کیفیت‌های HD و Full HD به صورت دستی آپلود شده‌اند و هیچگونه افت کیفیتی در مقایسه با ویدئوی منتشر شده توسط Digital Foundry صورت نگرفته است.

 

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD 

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame