پس از معرفی کارت گرافیک GTX 1660 SUPER از سوی انویدیا، شرکت ام اس آی هم به عنوان شریک تجاری سبزپوشان از کارت های شخصی سازی شده خود رونمایی کرد. ام اس آی به عنوان بزرگترین تولیدکننده مادربردو کارت گرافیک گیمینگ در جهان، کارت های مبتنی بر GTX 1660 SUPER را در سه مدل مختلف روانه بازار می کند.


ام اس آی به عنوان محبوب‌ترین سازنده گرافیک در جهان مفتخر است که کارت گرافیک‌های سفارشی مجهز به تراشه‌های جدید انویدیا را به کاربران معرفی کند. سازنده تایوانی نوید عملکردی عالی و خنک کنندگی ایده‌آل را به کاربران میدهد و با بهبود طراحی سری کارت‌های GTX 16 Super Geforce انویدیا بهترین عملکرد را در بازی‌ها برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این کارت‌ها در چند دسته‌بندی معرفی شده اند که به شرح مشخصات هر یک از آنها میپردازیم.

سری GAMING کارت های MSI GTX 16 SUPER


پس از کسب جوایز متعدد در کارت های سری RTX 20 و GTX 16، این بار MSI کارت های GTX 16 SUPER را به خنک کننده نسل هفتم خود یعنی TWIN FROZR 7 مجهز کرده است. این خنک کننده با دو فن اختصاصی TORX 3.0 جریان هوای بیشتر را در کنار نویز کمتر ارائه می کند. تیغه های سفارشی با طراحی خاص، باعث شده تا جریان هوا با ابعاد گسترده تر و تمرکز بیشتر به سمت هیت سینک هدایت شود. هست سینک سفارشی هم مانند همیشه بهترین راه حل حرارتی را برای دفع حرارت پردازنده و قطعات مهم در نظر گرفته است. چهره ای آشنا اما زیبا و جسورانه مدل های GAMING، با ترکیبی از رنگ ها خاکستری و مشکی و البته با همراهی نورپردازی Mystic Light RGB، کارت های MSI GTX 16 SUPER GAMING را به گزینه ای ایده ال تبدیل کرده است.

سری VENTUS XS کارت های MSI GTX 16 SUPER


سری ونتوس را باید عضو جدانشدنی از میانرده های MSI دانست. کارتی که با ترکیب رنگ نقره ای، مشکی و سبز، چهره ای جذاب را به خود گرفته است. ام اس آی سری VENTUS XS را به خنک کننده ای کارامد مجهز کرده است. این خنک کننده با استفاده از دو فن TORX 2.0 جریان هوای متمرکز و بیشتری را به سمت خنک کننده های غیر فعال هدایت می کند. هیت سینک استفاده شده در این مدل با سطح تماس بالا، به سرعت می تواند حرارت تولید شده توسط پردازنده گرافیکی را دفع کند.

سری AERO ITX کارت های MSI GTX 16 SUPER


م اس آی همیشه هوای کاربرانی که از فضای محدود در کیس خود استفاده می کنند را دارد. مدل های AERO ITX کارت هایی هستند که با وجود قدرت بالا، با ابعادی کوچکی طراحی شده اند تا قرارگیری این مدل را در هر فضای باریک و کم آسان سازد. سری AERO ITX با طول تنها ۱۷۹ میلی متر برای بکار گیری در مادربردهایی با فرم فکتور کوچک و HTPC ایده آل است. این فلفل های ریز MSI همچون دیگر برادران از عملکرد بالا و خنک کننده خوب بهره می برد. خنک کننده AERO ITX با بهینه سازی های گسترده به راحتی می تواند حرارت پردازنده گرافیکی را دفع کند.

  • MSI Afterburner

نرم افزار  MSI Afterburner را میتوان به عنوان شناخته شده‌ترین و پر کاربردترین نرم افزار اورکلاک کارت گرافیک معرفی کرد. با این نرم افزار میتوانید کنترل کامل کارت خود را در دست بگیرید و تمام مشخصه‌های اصلی را در لحظه نظاره‌گر باشید. با این نرم افزار میتوان به فریم ریت‌های بالاتر دست پیدا کرد که نتیجه آن اجرای هر چه روان‌تر بازی هاست.

  • MSI Dragon Center

نرم افزاری ضروری برای کاربرانی که از سخت افزارهای شرکت MSI استفاده میکنند. از طریق این پلتفرم قطعات سیستم خود مانند اس‌اس‌دی‌ها، مانیتور و تنظیمات شبکه را برای دریافت بهترین تجربه گیمینگ بهینه کنید.

مشخصات کارت گرافیک های MSI GTX 1660 SUPER

مشخصات کارت گرافیک های MSI GTX 1650 SUPER


منبع متن: pardisgame