در یک رشته توئیت جدید توسط جیمز سیگ‌فیلد، ژورنالیست Geeks Worldwide، گفته شد که شرکت Warner Bros از سال 2013 تاکنون ساخت 2 بازی جهان‌باز از Superman را لغو کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، سیگ‌فیلد توضیح داد که Warner Bros از کارگردانان و تهیه کنندگان مختلف ایده‌ها و نظراتی را برای ساخت یک بازی از Superman در سال 2013 دریافت می‌کرد. یکی از این‌ها عنوان جهان‌بازی بود که به Marvel’s Spider-Man شباهت داشت اما در مرحله ساخت نمونه‌های اولیه لغو شد.

بازی بعدی Superman با نام Superman: Unbound در دست ساخت قرار داشت که نام آن از روی فیلم انیمیشنی همین ابرقهرمان در سال 2013 گرفته شده بود. وقایع این بازی در شهری به نام Kandor روی می‌داد اما جهان آن به اندازه پروژه قبلی آزاد نبود. علاوه بر این، Superman با شخصیت‌های خبیثی مانند Braniac و Doomsday روبه‌رو می‌شد.

در نهایت این پروژه هم لغو شد چون Warner Bros دستور داده بود تمام بازی‌هایی که براساس کمیک‌های DC ساخته می‌شوند، باید موتور بازی‌سازی Batman: Arkham از استودیوی Rocksteady را مورد استفاده قرار دهند. تیم سازنده نمی‌توانست به همین علت پرواز کردن Superman در بازی را خوب در آورد. علاوه بر این، یک بازی Suicide Squad هم به همین دلیل لغو شد. در آن عنوان، بازیکنان قادر به بازی در نقش شخصیت‌هایی مثل Harley Quinn و DeathStroke و Katana بودند.

طی سال‌های اخیر شایعه شده که بازی جدید WB Montreal مربوط به بتمن با حضور Court of Owls خواهد بود. علاوه بر این، کوین کانروی گفته که در ساخت جدیدترین بازی WB Montreal صداپیشگی نمی‌کند.

منبع متن: pardisgame