شایعه: تصویری جدید از کیت توسعه و کنترلر PS5 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، باری دیگر تصویری از کیت توسعه یا Dev Kit کنسول Playstation 5 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این تصویر جدید توسط کاربری با آی‌دی Alchoholikaust بر روی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است که نه یک، بلکه 2 عدد کیت توسعه‌ی PS5 را در کنار یک مانیتور نشان می‌دهد. همچنین، در این تصویر یک کنترلر نیز به چشم می‌خورد که تصور می‌شود همان Dualshockers 5 باشد؛ کنترلری که بسیار شبیه به Dualshockers 4 بوده و شاید تنها در قسمت کناره‌ها کمی حجیم‌تر باشد. (جهت مشاهده‌ی تصویر با کیفیت اصلی بر روی آن کلیک کنید.)

نتیجه‌گیری نهایی این می‌باشد که اگر چه برچسب "شایعه" بر روی این خبر خورده است، اما تصویر منتشر شده واقعی به نظر می‌رسد. تا به حال چندین تصویر از کیت توسعه‌ی V شکل PS5 به اشتراک گذاشته و بسیار بعید است که جعلی باشد.

نکته‌ی بسیار مهم  این است که کیت توسعه‌ی یک کنسول نمایانگر شکل نهایی خود کنسول نمی‌باشد. چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که PS5 در تعطیلات سال 2020 میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد و باید به زودی منتظر انتشار جزئیاتی رسمی از سوی سونی بایشم. دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame