شایعه: Resident Evil 3 Remake در ماه مارچ 2020 عرضه می‌شود

طی مدت اخیز شایعات و گزارشات فراوانی در ارتباط با نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 3 منتشر شده است و حتی تصاویری از آن بر روی دیتابیس فروشگاه Playstation لو رفت. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt یک خرده فروشی در انگلستان این عنوان را بر روی PS4 و Xbox One همراه با تاریخ عرضه، لیست کرده است.

این خرده فروشی Base.com نام دارد و شمل این لیست بندی‌ها را می‌توانید از طریق این لینک و این لینک مشاهده نمایید. همچنین در کنار قیمت و نام بازی، تاریخ عرضه‌ی آن نیز برای 31 مارچ 2020(12 فروردین) در نظر گرفته شده است. البته دلایلی برای رد و نادرست خواندن این تاریخ انتشار وجود دارد. ابتدا از همه، اگر بازی همین ماه معرفی شود، کمتر از 3 ماه برای بازاریابی بازی زمان باقی مانده است که برای یک بازی بزرگ مدت زمان بسیار کمی می‌باشد. نکته‌ی دیگر این است که 31 مارچ سه شنبه می‌باشد و کمپانی ناشر و سازنده یعنی کپکام بیشتر بازی‌های خود را روز جمعه منتشر می‌کند.

آنطور که شایعه شده است، فردا و در جریان اپیزود جدید برنامه‌ی State of Play به صورت رسمی از Resident Evil 3 Remake رونمایی می‌شود؛ عنوانی که طرفداران ژانر وحست پس از انتشار بازسازی نسخه‌ی دوم، منتظر آن بوده‌اند. دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame