به گفته‌ی این شرکت، آن‌ها سال‌هاست بر روی چنین عنوانی کار نکرده‌اند. طبق بیانیه‌ی Valve به IGN، این شرکت توسعه‌ی هرگونه عنوان جدید Left 4 Dead از جمله Left 4 Dead 3 را تکذیب کرده و شایعات مبنی بر وجود چنین پروژه‌ای را نادرست خوانده است.


Valve در بیانیه‌ای گفته "ما در طی ماه‌های اخیر، شایعاتی درباره‌ی این مسئله مشاهده کرده‌ایم. البته چند سال پیش فرصت‌های این عنوان را برای نسل آینده بررسی کردیم؛ اما در حال حاضر به هیچ وجه بر روی چیزی مرتبط با L4D کار نمی‌کنیم و سال‌هاست که این کار را نکرده‌ایم."


"واضح است که برخی افراد دارند با انتشار اخبار نادرست، به منظور ایجاد همهمه میان طرفداران و درگاه‌های خبری، خود را سرگرم می‌کنند. متأسفانه فعلاً یک بازی جدید L4D در دستور کار ما نیست."


این بیانیه در پاسخ به رواج شایعاتی درباره‌ی Left 4 Dead 3 صورت گرفت که در پی گزارش‌های شبکه‌های یوتوب مانند Valve News Network مبنی بر بدست آوردن اسکرین‌شات‌های لیک شده‌ی Left 4 Dead 3 رواج پیدا کرده بودند. علاوه بر این، یک نماینده‌ی چینی HTC اخیراً گفت و گویی در رابطه با VR منتشر کرده بود که نام “L4D3” در آن ذکر شده بود.


با وجود چنین شایعاتی، Valve می‌گوید با اینکه در گذشته اکتشافاتی در رابطه با عنوان نسل بعد Left 4 Dead وجود داشته، یک بازی جدید در این سری زامبی محور در حال توسعه‌ی فعال نمی‌باشد.

منبع متن: pardisgame