Grand Theft Auto

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamerant طرفداران Rockstar Games مدت‌هاست با شایعات توسعه Grand Grand Theft Auto 6 دست و پنجه نرم می‌کنند. از زمان انتشار Grand Theft Auto 5 در سال 2013 این بازی در صدر آمار جدول‌های فروش است. با شروع سال 2020، طرفداران این سری همچنان به دنبال اخبار جدیدی از سری Grand Theft Auto می گردند و سراسر اینترنت را برای هرگونه مدرک معتبری حفر می‌کنند، جدیدا نیز خبری تازه از یک منبع غیر محتمل منتشر شده است.

در چند ماه گذشته، ادعاهای بیشتری از سراسر جهان و گوشه‌کنار رسانه‌های اجتماعی رو به گسترش است. پیشرفت‌های اخیر نشان از 
یک گزارش مالی برای ساخت یک موضوع open-world می‌دهد، که می‌تواند اثباتی بر بازی بعدی GTA باشد. جدیدترین این موارد اضافه‌شده به انبوهی از تئوری‌ها، از اینستاگرام کسی با سابقه کار قبلی در شرکت Rockstar Games است.

 "Tim Neff" که در صنایع stuntsman مشغول است، در گذشته با Rockstar Games در بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 همکاری داشته است. پست اینستاگرام وی در سؤالِ عکسی از او بود که چندین تفنگ در دست داشت و در حال کار بر روی آن‌ها بود. با توجه به طراحی و مدل اسلحه ها، برخی از طرفداران فکر می‌کنند که این تصویر با تئوری هایی مبنی بر ساخت Grand Theft Auto 6 در دهه 1980 مطابقت دارد. با این حال، این پست از آن زمان به بعد حذف شده است و حساب کاربری Tim Neff خصوصی شده است.

از زنجیره رویدادهای تا کنون، احتمالاً این پست می تواند مربوط به Grand Theft Auto 6 باشد. Tim Neff قبلاً نیز کار در Red Dead Redemption 2 را رد کرده بود و وضعیت مشابهی نیز در این زمینه وجود دارد. با وجود سؤالات و تئوری های طرفداران، Neff می توانست این پست را برای جلوگیری از ایجاد سردرگمی بیشتر یا به عنوان درخواستی از سمت Rockstar Games حذف کند، اما بدون پاسخ بیشتر از سمت Neff یا منابع دیگر، ایده هایی که از این تصویر ایجاد می‌شود بهترین محصولات این شایعات هستند.

با وجود نظریه های تأیید نشده، احتمال این وجود دارد که Rockstar Games امسال یک اعلامیه رسمی در مورد GTA 6 ارائه دهد. با هجوم شایعات در پایان سال 2019، موج جدیدی از علاقه ایجاد شده است که در سال 2020 نیز همچنان ادامه دارد. به‌همین منظور، Rockstar Games برای رقابت با سایر شرکت ها و عناوینی که در چند ماه آینده می‌آیند، باید به زودی چیزی را برای ارایه آماده کند.

حتی با وجود نبود تاریخ انتشار، طرفداران سری Grand Theft Auto می دانند که ارزش این انتظار را دارد. با وجود کنسول ها و نوآوری های جدید که به زودی ارایه می‌شوند، مطمئناً بسیاری از پیشرفت های گرافیکی و گیم پلی در Grand Theft Auto 6 ایجاد خواهد شد.

در پایان باید اشاره کنیم، شایعه شده است که Grand Theft Auto 6 برای سیستم عامل های نامشخص در حال توسعه است و تمام این موارد فعلا در حد شایعه می‌ماند تا خبر رسمی از سمت Rockstar Games اعلام شود.

منبع متن: pardisgame