PlayStation

در طی سالهای متمادی PlayStation به این معروف است که  تبلیغات عجیب و غریب انجام می‌دهد، اما امروز تبلیغ جدیدی که سونی برای پیوند با روز ولنتاین منتشر کرده است ممکن است یکی از عجیب ترین مواردی باشد که تاکنون دیده ایم.

تبلیغ جدید پلی استیشن با عنوان "احساس قدرت" گروهی از سربازان رانشان می‌دهد که از نوعی تونل مخفی و یا زیرزمین در حال پایین آمدن هستند. تیزر به دنبال این گروه از سربازان ادامه می‌یابد تا اینکه وارد اتاق دیگری می‌شوند که چیزهای وحشتناکی در ان‌جا پیدا می‌کنند، صد‌ها قلب انسان و عجیب‌ترین نکته این است که این قلب‌ها به کنسول‌های PS4 وصل شده‌اند و به نظر می‌رسد که برای تغذیه سیستم عامل‌ها تخلیه می‌شوند. سپس آگهی به یکی از قلب‌ها زوم می‌شود، قلبی که حاوی مربع کلاسیک، دایره، مثلث و نمادهایی که معرف کنسول PlayStation است، به پایان می‌رسد.

بنابراین این دقیقاً به چه معنی است؟ هیچ ایده ای نداریم، قطعاً در مورد جامعه می‌گوید، اما مطمئن نیستیم که دقیقا چه چیزی می‌گوید.

دانلود SDدانلود HD

باز هم، برای PlayStation با انجام تبلیغاتی همچون oddball زیاد این موضوع غریب نیست. تنها چند ماه پیش، سونی همچنین تبلیغاتی با عنوان "Feel Power of Pro" را برای Death Stranding و PS4 Pro منتشر کرده بود که دارای نام‌گذاری تقریبا مشابه‌ای  است. این تبلیغ، مردی را نشان می‌داد که در حین بازی Death Stranding، چنان سخت گریه می‌کرد که سیل راه افتاد. مطمئن نیستیم که این ایده‌های عجیب چگونه برای PlayStation شکل می‌گیرد، اما مطمینا همچین تبلیغاتی نمی‌تواند جز بخش تفریحی باشد.

منبع متن: pardisgame