Mortal Kombat 11

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot در یک ادای احترام خونین به روز عشق، مورتال کمبت 11 میزبان یک رویداد جدید برای روز ولنتاین خواهد بود. با عنوان Be Mine Tower Event، بروزرسانی رایگان از 13 تا 14 فوریه (24 و 25بهمن) انجام می‌شود و در حالت بازی Towers of Time خواهد بود. طبق اعلامیه‌ی خبری، اصلاح کننده‌هایی با مضمون عشق در دسترس خواهند بود، از جمله‌ی اینها مواردی مانند Arrows Cupid ،Kandy Hearts ،Teddy Bear Mileena ،Falling Hearts و Roses را می‌توان نام برد. اگر به عنوان Kano ،Jax یا Kitana بازی می‌کنید، می‌توانید پوسته‌های شخصیت آن‌ها را باز کنید، سکانس‌های وحشیانه‌ی جدید را مشاهده کنید و قطعات جنگنی جدید را برای مبارزان دریافت کنید.

سایر به روزرسانی‌های Mortal Kombat 11، از هفته آینده در 18 فوریه (29 بهمن) آغاز می‌شود‌، هشتمین دوره رقابت های Kombat League نیز، در حالت رتبه‌بندی فصلی آغاز می‌شود. به روزرسانی محتوای جدید رایگان با عنوان Season Naknadan Greed نیز در تاریخ 17 مارس (27 اسفند) شروع می‌شود. اگر در مسابقات Mortal Kombat رقابت می‌کنید، حتماً Mortal Kombat 11 Pro Kompetition 2020 را فراموش نکنید. این رویداد در ماه مارس (اسفند ماه) برگزار می‌شود که محل آن در شیکاگو در تئاتر پارک وست است. بلیط‌ها در پذیرش عمومی فروخته می‌شوند، بنابراین تنها بلیط‌های موجود بلیط‌های LCQ Kombatant + Final Kombat GA هستند. با احتساب هزینه خدمات، هزینه‌ی این بلیط‌ها در حدود 40 دلار است. اگر نمی‌توانید آن را حضوری بگیرید نگران نباشید، زیرا این رویداد به صورت زنده در twitch.tv/netherrealm پخش می‌شود.

اگر واقعاً برای شخصیت جدید Spawn هیجان زده‌اید، پس شاید بتوانید آن را در رقابت نهایی بدست آورید. Todd McFarlane، که شخصیت Spawn را خلق کرده است و Keith David که صداگذاریش را انجام داده و همچنین چند نفر دیگر از اعضای تیم خلاق Mortal Kombat در این رویداد حضور خواهند داشت. طرفداران همچنین برای اولین بار می توانند گیم پلی Spawn را نیز ببینند.

منبع متن: pardisgame