آیا به معرفی GTA VI نزدیک هستیم؟

آیا Rockstar می‌خواهد به زودی GTA VI را معرفی کند؟ خب، این چیزی است که طرفداران بازی GTA در مورد آن بارها صحبت می‌کنند و حدس میزنند. دیروز Rockstar Games وبسایت خود را بروزرسانی کرد و در طی این رویه تعدادی از طرح های هنری جدید را بارگذاری کرد که باعث شد طرفداران Grand Theft Auto ،Red Dead Redemption، Bully و سایر بازی‌های این شرکت سر خود را بخراشند!

به گزارش پردیس گیم، در لحظه انتشار، بجز خود طرح های هنری، ما جز طرفداران سردرگم و در فکر فرو رفته واقعا چیزی نداشتیم. طرحی هنری ای که شما در زیر و بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید، شبیه هیچ کدام از علامت های تجاری که معمولا از طرف Rockstar استفاده میشد، نیست؛ به همین دلیل بسیاری فکر می‌کنند به دلیل وجود موضوع جدیدی است‌.

شایعات در مورد رونمایی از GTA VI همزمان با تغییر شکل رمزآلود وبسایت  Rockstar Games، فوران کرد. . .

این تئوری جدید چیزی بیش تر از یک طرح هنری تبلیغاتی برای Rockstar Games نیست. در همین هنگام، بقیه به آن به چشم بروزرسانی جدید برای GTA Online نگاه می‌کنند، که قابل انتظار است. در آخر تعداد اندکی هم امیدوارند که آن یک طوری به معرفی GTA VI مربوط باشد.

به طور جالبی، تعدادی از طرفداران اشاره می کنند که Rockstar در حال حاظر تعدادی فیلم به صورت محرمانه بر روی صفحه YouTube خود دارد، که به این موضوع که نزدیک معرفی چیز جدید هستیم، اشاره می کند. البته، هیچ راهی برای اعتباردهی به این ادعاها وجود ندارد اما کاربران بسیاری می‌گویند که صفحه آن ها ۲۵۸ ویدئو داشته اما الآن ۲۵۹ ویدئو دارد.

متاسفانه در حال حاظر تمام چیزهایی که ما داریم حدس و گمان است. با این حال به نظر شواهدی موجود است که این حدس و گمان‌ها به زودی با اخبار رسمی و قابل استناد جایگزین می‌شوند. با این حال احتمالاً آن چیزی نیست که بسیاری از طرفداران انتظار می‌کشند، که معرفی GTA VI یا یک بازی جدید باشد.

منبع متن: pardisgame