به گزارش پردیس گیم، اخیرا شایعات و زمزمه‌های بسیاری در مورد عرضه حالت بتل رویال برای جدیدترین نسخه از عنوان Call Of Duty شنیده می‌شود، حتی پس از بروزرسانی فصل دوم بازی بخشی تحت عنوان محرمانه به صفحه اصلی اضافه شده است که کنجکاوی همگان را برانگیخته. حال اخیرا طی خبری به نقل از Comic Book، برخی از بازیکنان این عنوان متوجه نکاتی جالب در یکی از نقشه‌های بخش چندنفره این عنوان شدند که به احتمال زیاد به تاریخ عرضه حالت بتل رویال این بازی اشاره دارد. چندی پیش نیز شایعاتی مبنی بر عرضه حالت بتل رویال برای این بازی منتشر شده بود که به تاریخ 10 مارچ (20 اسفند) اشاره داشت‌، اما بر مبنای این شایعهِ جدید، بازیکنان مدت زمان کمتری در انتظار این حالت خواهند ماند، چون شایعه جدید به تاریخ 3 مارچ (13 اسفند) اشاره دارد.

در زیر می‌توانید پیام دو تن از بازیکنان که موفق به کشف نکته‌ای مخفی در نقشه‌های Bazaar و Piccadilly شدند و آن را در شبکه توییتر به اشتراک گذاشته‌اند مشاهده کنید:

"در نقشه Bazaar بنظر میاد یک نقشه‌ی سفید که در زیرش به تاریخ 03/03 (3 مارج) اشاره داره دیده میشه، آیا این میتونه تاریخ عرضه حالت منطقه جنگی (نام لو رفته‌ی بخش بتل رویالِ نسخه جدید Call Of Duty) باشه؟"

نکته‌ی جالب این است که این تنها اتفاقی که در این تاریخ در درون بازی به آن اشاره می‌شود نیست. پوسترهای فیلمی به نام هیولای جنگی (Warbeast) نیز در بخشی از بازی مشاهده شده‌اند که این پوستر هم دقیقا به همین تاریخ اشاره دارند، 03/03.

"آیا این میتونه اشاره‌ای به تاریخ عرضه حالت منطقه جنگی برای Call Of Duty باشد؟

هیولای جنگی - اکران سوم مارچ در سینماها

این پوستر در زیرزمین نقشه Piccadilly دیده شده."

همچنین شما در پایین می‌توانید نگاهی به نقشه احتمالی حالت بتل رویال این عنوان که چندی پیش در اینترنت لیک شد داشته باشید:

تاریخ احتمالی عرضه حالت بتل رویال بازی Call Of Duty Modern Warfare لو رفت + تصویر نقشه احتمالی

عنوان Call Of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های Xbox one،Ps4 و PC در دسترس است.

منبع متن: pardisgame