به گزارش پردیس‌گیم، Ubisoft اعلام کرد که قسمت دوم Ghost Recon از امروز در دسترس کاربران خواهد بود. این قسمت جدید، همزمان با آپدیتی منتشر می‌شود که طبق گفته‌های Ubisoft موارد جدیدی برای تجربه‌ای تازه در Ghost Recon به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت جدید برای PS4، PC، و Xbox One در دسترس خواهد بود، البته پلتفورم گیمینگ جدید گوگل، یعنی Stadia نیز از این آپدیت بهره‌مند خواهد شد. تصاویر جدید بازی را می‌بینید:

قسمت دوم Ghost Recon Breakpoint بزرگترین آپدیت این بازی خواهد بود

این آپدیت جدید موارد زیر را شامل خواهد شد:

  • داستانی جدید که با قسمت دوم عرضه می‌شود و هشت ماموریت تازه دربر خواهد داشت. در این ماموریت‌های جدید، شما با سم فیشر دوست‌داشتنی از سری Splinter Cell هم‌تیمی خواهید شد و باید تلاش کنید که "پهپاد" مخربی که Auroa از آن برای کنترل ذهن مردم استفاده می‌کند را از کار انداخته و جلوی این‌کار Auroa را بگیرید.
  • این داستان جدید، حالت جدیدی از مخفی‌کاری را نیز به بازی می‌افزاید و تغییراتی در مکانیزم گیمپلی اعمال خواهد کرد. مایکل آیرونساید(Michael Ironside) نیز در نقش صداپیشه‌ی سم فیشر حضور خواهد داشت. قسمت دوم Ghost Recon برای دارندگان Pass یک ساله در دسترس خواهد بود و همچنین می‌توانید به شکل جداگانه نیز این قسمت را بخرید. البته ماموریت نخست و دو پاداش پس از پایان این مرحله به شکل رایگان برای همه‌ی کاربران قابل دریافت است و همه می‌توانند با دوستان خود مشغول به انجام این قسمت از بازی شوند.
  • دو کلاس جدیددنیز به بازی اضافه می‌شوند که هم در حالت PvE و PvP قابل بازی و انتخاب هستند. البته دارندگان Pass یک ساله می‌توانند به مدت یک هفته، به شکل اختصاصی از این دو کلاس جدید استفاده کنند.
  • کلاس Echelon: این کلاس بر روی مخفی‌کاری تمرکز دارد، و به بازیکنان اجازه می‌دهد که بدون ایجاد سر و صدا دشمنان را از پا در آورند. قابلیت خاص این کلاس Sonar Vision است، یعنی می‌توانند پشت دیوارها را دیده و حواس "پهپاد" های دشمن را پرت کنند.
  • کلاس Engineer: این کلاس به بازیبازان! اجازه خواهد داد که آسیب بیشتری به پهپادهای دشمن وارد کنند و در کار با نارنجک‌انداز نیز حرفه‌ای تر عمل کنند. قابلیت منحصر بفرد این کلاس پهپادهای دفاعی است که به کمک هم‌تیمی‌ها خواهند آمد و پهپادهای حامل مهمات نیز در هنگام جنگ، برای دارندگان این قابلیت سلاح و مهمات خواهند فرستاد.
  • حالت روح(The Ghost)، حالت جدیدی است که برای تمام دارندگان بازی در دسترس خواهد بود و به شما اجازه می‌دهد لباس و تجهیزات خود را شخصی سازی کنید و سیستم Loot بازی نیز واقعی‌تر از قبل خواهد شد تا تجربه‌ای بهتر از بازی داشته باشید.
  • اضافه شدن 4 نقشه‌ی جدید و گزینه‌ی ویرایش نقشه به بازی
  • آپدیت جدید همچنین سلاح‌ها، لباس‌ها، وسایل نقلیه و بسیاری موارد دیگر را نیز بهبود می‌بخشد.

شما می‌توانید تریلر جدید از قسمت دوم بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame