به گزارش پردیس گیم، شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده است که The Crew 2-Inner Drive، پنجمین آپدیت رایگان که به بازی جهان باز ماشینی این شرکت می‌آید، در تاریخ ۶ فروردین، یعنی امروز، برای پلتفرم‌های PS4، خانواده‌ی Xbox One که شامل Xbox One X می‌شود و PC، در دسترس خواهد بود. این آپدیت برای پلتفرم گیمینگ نسل جدید گوگل، یعنی Stadia نیز در همین تاریخ عرضه می‌شود.

The Crew 2-Inner Drive، مجموعاً ۲۰ اتومبیل جدید را به بازی معرفی می‌کند که شامل Koenigsegg Jesko 2020 جدید (که نوعی هایپرکار است) و جدیدترین Ford Mustang Shelby یعنی GT500 2020(نوعی ماشین مسابقه‌ی خیابانی)، می‌باشد. تمامی پلیرها می‌توانند این اتومبیل‌ها را خریده یا به دست آورند. پلیرها می‌توانند با استفاده از این اتومبیل‌ها در ایونت هفتگی LIVE Summit رقابت کنند و برای رسیدن به صدر جدول برترین‌ها به مسابقه بپردازند. به علاوه، پلیرها هر ماه فرصت شرکت در Premium LIVE Summit را خواهند داشت که در آن بهترین رقابت‌کننده‌ها جایزه‌ای معادل اتومبیلی منحصر به فرد و خاص، دریافت خواهند کرد.

راننده‌ها می‌توانند از بین ۴ دسته‌ی جدید تزیینات یکی را برای شخصی‌سازی بیشتر اتومبیل‌های خود انتخاب کنند‌ که شامل رنگ‌های شیشه و تغییر شکل و رنگ نیتروی وسیله می‌باشد. وقتی که پلیرها اتومبیل‌های خود را جذاب‌تر کردند، می‌توانند از هشت آواتار یکی را انتخاب کنند تا از پشت فرمان آن را ببینند. 

پلیرها بر روی پلتفرم Stadia، به بازی اصلی و تمام آپدیت‌های مهم سال اول و دوم دسترسی خواهند داشت. رابط کاربری، متن، گرافیک و کارکردهای بازی، برای اندازه‌ی صفحه‌ی موبایل‌ها، مجدداً طراحی شده‌اند و به طور خودکار، بر اساس پلتفرم مورد نظر سازگار می‌شوند. به علاوه، The Crew 2 برای Stadia، قابلیت Stream Connect را عرضه می‌کند که این اجازه را به پلیرها می‌دهد تا زاویه‌ی دید درون بازیِ دوست خود را بر روی بازی خود استریم کنند. با این قابلیت، پلیرها می‌توانند مکان دقیق دوست خود را در طول مسابقه بدانند؛ چرا که هر لحظه در این بازی مهم است.

منبع متن: pardisgame