آیا Resident Evil 3 Remake برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد؟

خب دموی Resident Evil 3 منتشر شد و به تازگی به پایگاه داده‌های آن دسترسی پیدا کردیم. ما در اینجا هیچ چیزی از داستان بازی را لو نمی‌دهیم، بنابراین با خیال راحت این مقاله را بخوانید. به گزارش پردیس‌گیم زمانی که در بین کدهای مخفی‌شده در دمو در حال جستجو بودیم، سازنده ماد معروف، FluffyQuack (شخصی که سازنده Fluffy Mod Manager 5000 برای Resident Evil 2 Remake بوده است) و تعدادی از دوستانش به متن‌های بسیار جالبی دست پیدا کردند.

در بین لیست هشدارها و متن‌های درون منوی Resident Evil 3 Remake، دسته‌ای از نوتیفیکیشن‌ها وجود دارد که هر کدام مخصوص به نسخه‌ای از آن است که شما در حال بازی آن هستید.

با شواهد موجود احتمالات عرضه Resident Evil 3 Remake را بر روی Nintendo Switch بررسی کرده‌ایم . . .

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید در بین دستگاه‌های نامبرده همانطور که پیش‌بینی می‌شد PlayStation 4 و XBOX One و PC وجود دارند اما چیزی که کمتر پیش‌بینی می‌شد اما در بین دستگاه‌ها دیده می‌شود، وجود Nintendo Switch است؛ دستگاهی است که به عرضه بازی برای آن اشاره نشده است.
در بالای آن، همچنین اشاراتی به مشاهده صفحه اول فروشگاه‌های دیجیتال شده است مثل فروشگاه Microsoft، فروشگاه PlayStation و ‌..‌. . نکته جالب اینجاست که به فروشگاه الکترونیکی Nintendo Switch هم اشاره شده است.

با شواهد موجود احتمالات عرضه Resident Evil 3 Remake را بر روی Nintendo Switch بررسی کرده‌ایم . . .

این اتفاقات می‌تواند به دلیل عدم جمله‌بندی مناسب که البته عجیب و در عین حال افتضاح است، رخ داده باشد. Resident Evil 3 Remake یک بازی بسیار زیبا و پربازده است و زمانی که بحث صداقت بصری پیش می‌آید، یک مشت بزرگ از بسته‌بندی اختصاصی Capcom از موتور RE می‌خورد. به اندازه‌ای ساده است که اقرار کنیم دیتا بازی فقط خراب است و از بازی‌های دیگر پورت شده و Capcom یا فراموش کرده یا اصلا اهمیت نمی‌داده است، که این کدها را حذف کند تا هنگام عرضه بازی قابل مشاهده نباشند. با این حال، ممکن است در آینده Resident Evil 3 Remake واقعا بر روی Nintendo Switch عرضه شود. بیایید در زیر احتمالات را بررسی کنیم:

در ابتدا، یک نسخه بسیار کاهش یافته بازی Resident Evil 2 Remake از نظر کیفیت که نشان می‌دهد موتور RE از نظر بصری می‌تواند به عقب بیاید تا به طور فوق‌العاده ای بر روی PCهای ضعیف اجرا شود؛ اگرچه تصاویر به حالت بسیار کمی پیکسلی می‌شوند. Capcom شاید در مورد آن به یک راه‌حلی دست پیدا کرده باشد اما به نظر می‌رسد این قسمتی از خود موتور است که چگونه اجرا می‌شود.

احتمال دوم برای وجود این امکان، احتمال این است که طبق یک شایعه بسیار قدیمی که تا هم‌اکنون هم وجود دارد، کنسول Super-Switch معرفی شود که از نظر قدرت شبیه به کنسول‌های نسل فعلی باشد و این بازی به عنوان یکی از بازی‌های روز عرضه این کنسول معرفی گردد. البته که این اتفاق همچنان کاملا شایعه است و هیچ اشاره ای از طرف منابع رسمی به این اتفاق نشده است، اما قویترین دلیل برای ماست چراکه برای ما سوال است که چگونه این بازی بر روی پلتفرمی به ضعیفی کنسول هیبریدی Nintendo منتشر خواهد شد.

احتمال آخر هم وجود یک نسخه ابری از بازی است که با یک روشی مانند Resident Evil 7 منتشر شود. اما این نسخه فقط برای ژاپن عرضه شده بود و Capcom هرگز به خود زحمت نداد که این کار را برای Resident Evil 2 Remake انجام دهد، که البته به طور رسمی اعلام شد که این کار به اندازه کافی خوب انجام نشده است.

در حال حاضر، تمام چیزی که ما داریم کدهای درون دموی بازی است. دوباره میگوییم که ممکن است هیچ معنی و مفهومی نداشته باشند، اما احتمال اینکه خبر از اتفاقی بدهند چیزی است که ارزش بحث و توجه‌کردن را دارد.

منبع متن: pardisgame