به گزارش پردیس‌گیم، Bohemia Interactive خبر از روانه شدن بازی بتل رویال چند نفره‌ی خود به نینتندو سوئیچ داد. همانطور که در مراسم Nintendo Direct اعلام شده بود، بازیکنان فرصت تجربه‌ی بتای این عنوان را در بازه‌ی زمانیِ 21 الی 28 فروردین خواهند داشت. البته مهلت ثبت نام برای بتا، از 14 فروردین در صفحه‌ی رسمی بازی قابل دسترسی خواهد بود. تصاویر نسخه‌ی سوئیچ بازی را در زیر می‌بینید.

بازی بتل‌ رویال چندنفره‌ی Vigor برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد+تصاویر و تریلر

Vigor در راه نینتندو سوئیچ

آقای کولار(Kolář) که رهبری تیم سازنده را برعهده دارد در صحبت‌هایی چنین عنوان کرد:

"پس از عرضه‌ی موفق و انحصاری Vigor بر روی Xbox One تصمیم گرفتیم جامعه‌ی آماری بازیکنان Vigor را افزایش دهیم، که نخستین قدمِ این‌ کار، منتشر ساختن Vigor برای نینتندو سوئیچ بود، کاربران سوئیچ می‌توانند با دسترسی به Vigor، نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی را تجربه کنند، کاربران Xbox نیز می‌توانند همزمان، از فصل دوم Vigor لذت ببرند."

پس از فجایعی که آخرین جنگِ بزرگ به بار آورد، نروژ تبدیل به تنها کشور امن برای نسل بشر شده است. شما باید به عنوان یکی از معدود بازماندگانِ جنگ، در عین تلاش برای بقا، باید بجنگید و غارت کنید و به دنبال ساخت پناهگاهی برای خود باشید و با اتنخاب‌هایی هوشمندانه از زندگی خود مراقبت کنید.

Vigor یک بازی آنلاین، سوم شخص، مولتی‌پلیر و در سبک "شوت و لوت" است که چالش‌هایی غیرقابل پیش‌بینی در مقابل کاربران می‌گذارد و شما را تشویق به همکاری با دوستان‌تان می‌کند تا بتوانید منابع و مواد لازم برای زنده ماندن را به چنگ آورید. با دوستان خود گروه تشکیل دهید، به دلِ میدان جنگ بزنید و مشغول به غارت شوید، به پناهگاه فرار کنید و قبل از ورود به نبردی دیگر، تجهیزات و پناهگاه را ارتقا دهید تا آماده‌تر از همیشه باشید.

امکانات اصلی بازی بدین شرح می‌باشند:

  • در مبارزاتی 8-12 نفره شرکت کنید.
  • منابع مهم و آیتم‌های باارزش را غارت کنید.
  • پناهگاه خودتان را بسازید.
  • در دنیایی پساآخرالزمانی تبدیل به یکی از قهرمانان این دوران شوید.

شما می‌توانید تریلر مخصوص نسخه‌ی سوئیچ Vigor را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame