Doom Eternal

طبق اعلام وب سایت Playtracker، بازی Doom Eternal موفق شد تا با فروش 700 هزار نسخه‌ای خود در صدر جدول آمار فروش‌های بازی‌های Steam قرار بگیرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، جدیدترین نسخه از سری پرطرفدار Doom که به تازگی توسط شرکت Bethesda منتشر شده است، هم اکنون پرفروش ترین بازی سال 2020 در Steam می‌باشد. تعداد بازیکن‌های این عنوان شوتر 726 هزار نفر تخمین زده شده است که 640 هزار نفر از این آمار جزو بازیکن‌های فعال هستند. در حالی که تعداد بازیکن‌های همزمان بازی از تاریخ 20 مارس کاهش یافته، اما به نظر می‌رید که سطح محبوبیت Doom Eternal رو به افزایش است. بر اساس‌ معیارهای Playtracker، "محبوبیت از طریق مواردی همچون تعداد خریداران، خریداران فعال، بازیکن‌های همزمان و غیره محاسبه می شود و یک خریدار فعال در محاسبه‌ی میزان محبوبیت، امتیار بیشتری نسبت به یک خریدار غیر فعال دارد."

علاوه بر این‌ها، Playtracker تخمین می‌زند که Doom Eternal بین 250 تا 400 هزار نسخه در پلتفرم‌های PlayStation 4 و Xbox One فروش داشته است.

بازی Doom Eternal هم اکنون بر بروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است و قرار است به زودی برای کنسول Nintendo Switch نیز منتشر شود.

منبع متن: pardisgame