NieR: Automata

سال 2017 به لطف بازی‌های جذاب و باکیفیتی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Persona 5 و تعداد زیادی عنوان دیگر به یکی از ماندگارترین سال‌ها برای گیمرها تبدیل شد. یکی دیگر از بازی‌های شاخص و تحسین شده‌ی این سال عنوان NieR: Automata بود که با داستانی زیبا، گیم پلی‌ای سریع و دنیایی فراموش نشدنی توانست به درون قلب بازیکن‌ها نفوذ کند و آن‌ها را شیفته‌ی خود کند. اکنون آمار جدیدی منتشر شده که خبر از موفقیت این بازی از لحاظ مالی می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Square Enix به تازگی اعلام کرده که بازی NieR: Automata موفق شده تا از زمان انتشار خود تا الان به رقم فروش 4.5 میلیون نسخه‌ای برسد، این میزان فروش شامل نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی می‌شود. همچنین این ناشر از حمایت طرفداران و بازیکن‌ها نیز تشکر کرد.

NieR: Automata ابتدا در سال 2017 برای پلتفرم‌های PS4 و PC منتشر شد و سپس در سال 2018 نسخه‌ای از آن با نام BECOME AS GODS Edition برای کنسول Xbox One منتشر شد. همچنین این بازی قرار است به زودی به صورت رایگان در سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس قرار بگیرد. موفقیت این بازی باعث شد که نسخه‌ی اول و فراموش شده‌ی بازی که در سال 2010 با نام NieR Gestalt برای Xbox 360 و NieR Replicant برای PS3 منتشر شده بود، برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One ریمستر شود و قرار است به زودی شاهد انتشار آن باشیم.

در پایان شما را به گوش دادن دوتا از زیباترین موسیقی‌های این بازی دعوت می‌کنیم:

Weight of the World

Ashes of Dreams

منبع متن: pardisgame