عنوان Neon Abyss روانه‌ی کنسول‌های نسل هشتم خواهد شد+ تریلر

به گزارش پردیس‌گیم، Team17 و Veewo Games امروز اعلام کردند که بازی Neon Abyss برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان‌ و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. Neon Abyss با افزودن مواردی به نسخه‌ی Steam Edition که اخیرا منتشر شده بود، شما را در سیاهچال‌هایی پر از تله خواهد گذاشت که Hades طراحی کرده و می‌خواهد شما را به دام بیندازد. نسخه‌ی کنسولی این بازی، شامل خدایان جدیدی نیز خواهد بود که در محیطی رنگارنگ و مفرح دارای یک گیمپلی سریع و در سبک Roguelite می‌باشد.

از امکانات ورژن کنسولی New Abyss می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Roguelite: مرگ پایان راه نخواهد بود، بازیکنان پس از کشته شدن و سپس بازگشت به بازی، قوی‌تر از قبل خواهند بود و با حملات دشمنان آسیب کمتری خواهند دید.

حیوانات دست‌آموز: بازی به شما اجازه می‌دهد که حیوانات دست‌آموز داشته باشید و با کمک آنان به امتیازات و Perkهای متفاوتی دست پیدا کنید.

آیتم‌های نامحدود: بازیکنان می‌توانند در سرتاسر جهان بازی به آیتم‌های مختلفی دسترسی داشته باشند و آن‌ها را یکدیگر ترکیب کرده و هربار به نتیجه‌ای منحصر بفرد و آیتمی جدید برسند.

مینی-گیم‌ها: در کنار ماجراهایی که با خدایان خواهید داشت، بازی فعالیت‌های جانبی متفاوتی در اختیار شما خواهد گذاشت، از قبیل پیانو زدن، رقص و مدیتیشن(مراقبه).

شما می‌توانید تریلر منتشرشده از New Abyss را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame