فیل اسپنسر: برنامه‌ای داریم که می‌تواند ما را پیروز کند؛ در رابطه با قیمت کنسول جدید هوشیار خواهیم بود

فیل اسپنسر که ریاست بخش Xbox در شرکت مایکروسافت را بر عهده دارد، نسبت به سایر مدیران خوش‌ صحبت‌تر بوده و به‌تازگی در جدیدترین قسمت از سری Unlocked از IGN رک و روراست حرف‌های خود را زده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، اسپنسر در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت کرد اما شاید جالب‌ترین آن‌ها در رابطه با قیمت کنسول Xbox Series X بوده است. شکی نیست که حداقل روی کاغد، این کنسول نسبت به PlayStation 5 قوی‌تر به‌نظر می‌رسد ولی برخی نگران هستند که مایکروسافت می‌تواند قیمت درستی در این رقابت تعیین کند یا خیر. مهم نیست این کنسول چه تواناهایی داشته باشد، اگر قیمت آن به بیش از 500 دلار برسد، قشر متوسط کنسول گیمرها سراغش نخواهند رفت. فیل اسپنسر در این رابطه می‌گوید:

"شما باید هنگام شروع ساخت طراحی یک کنسول، از همان لحظه یک قیمت را برای خودتان در نظر بگیرید. من احساس خوبی نسبت به قیمت و توانایی‌های کنسول Xbox Series X دارم و نسبت به بسته کلی فوق‌العاده خوش‌بین هستم. 

ما مطمئنا چشمان خود را با نزدیک شدن به زمان عرضه کاملا باز نگه می‌داریم و به بررسی کارهای رقیب می‌پردازیم اما برنامه‌ای چیدیم و احساس بسیار خوبی نسبت به این برنامه داریم. مدت‌ها پیش من و شما (مصاحبه کنندگان IGN) در اتاقی نشستیم و گفتم می‌خواهم برنده شوم و شما از من برای سال‌ها ناامید شدید که واقعا این برنامه پیروزی کجاست؟ من معتقدم برنامه‌ای داریم که می‌تواند برنده باشد.

ما پشتیبانی فوق‌العاده‌ای از مایکروسافت دریافت می‌کنیم. سادیا نادلا، رئیس من و مدیر عامل، امی هوود، مدیر ارشد بخش مالی، ارتباط زیادی با برنامه‌های ما دارند. ما مطمئن می‌شویم که در رابطه با قیمت کنسول جدید هوشیار و تیز خواهیم بود و برنامه خوبی برای عرضه داریم."

اسپنسر در بخش دیگری از مصاحبه گفت که فکر نمی‌کند ویروس کووید-19 بتواند تاثیری در عرضه کنسول داشته باشد اما در نهایت امنیت و سلامت تیم او در اولویت قرار دارد. جالب است که اسپنسر همچنین گفت توسعه بازی‌ها مشکل بزرگ‌تری بوده و افزود کنسول جدید شاید به‌موقع عرضه شود اما احتمالا یک‌سری از بازی‌ها دیرتر منتشر خواهند شد. 

منبع متن: pardisgame