کوجیما به دنیال ساخت بازی ترسناکی است که شلوارتان را خیس کنید!

به گزارش پردیس‌گیم، با این‌که Silent Hill کنسل شده و دیگر ادامه‌ای نخواهد داشت، هیدئو کوجیما هنوز هم به ساخت بازی‌های ترسناک علاقه‌مند است. هیدئو در مراسم دیشب BAFTA توانست جایزه‌ی افتخاری این فستیوال را از آن خود کند که البته باارزش‌‌ترین جایزه‌ی فردی این مراسم نیز بود. در مصاحبه‌ای که قبل از برگزاری مراسم با کوجیما صورت گرفت، او از آینده‌ی خود و پروژه‌هایی که علاقه‌مند به ساخت آنهاست صحبت کرد. شاید برجسته‌ترین نکته در این مصاحبه حرفی بود که کوجیما درمورد بازی‌های ترسناک زد. وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت:

"من خودم خیلی راحت می‌ترسم و شاید این نکته باعث شود که در ترساندن بقیه نیز بهتر عمل کنم. در اصل من از تاریکی و شبح‌های خیالی که همه درمیان سایه‌ها می‌بینند بسیار وحشت دارم!"

پروژه‌ی P.T. که به دلیل جدایی کوجیما از Konami کنسل شد، به وضوح نشان از استعداد بالای هیدئو در ساخت بازی‌های ترسناک و رعب‌انگیز داشت. اما اگر کوجیما دوباره به ساخت بازی‌های ترسناک بازگردد، چه اندازه وحضتناک خواهد بود؟! خودِ کوجیما جواب جالبی برای این سوال دارد:

"متاسفانه P.T. تنها به صورت یک آزمایش ناتمام باقی ماند و نتوانستیم بازی را تکمیل کنیم، اما من همچنان دوست دارم روزی یک بازی ترسناک بسازم. می‌خواهم چیزی بسازم که تحولی شگرف در روند ساخت بازی‌های ترسناک ایجاد کند، چیزی که تنها به خیس کردن شلوارتان کفایت نکند! البته همین الان هم ایده‌هایی برای این کار دارم."

فعلا مشخص نیست که پروژه‌ی بعدی کوجیما و تیم همراهِ او چیست، اما باید دید که این کارگردان ژاپنی و بااستعداد، چه چیزی در چنته دارد. نظر شما چیست؟ آیا مایل به تجربه‌ی عنوانی ترسناک با کارگردانی کوجیما هستید؟

منبع متن: pardisgame