IGN به دنبال پر کردن جای خالی E3 با فستیوال دیجیتالی Summer of Gaming است

به گزارش پردیس‌گیم، و با اعلام IGN، مراسمی دیجیتالی با نام Summer of Gaming در هفته‌های اتی برگزار خواهد شد که البته مسئول برگزاری این فستیوال هم IGN می‌باشد. طبق اعلام IGN، این فستیوال به شکل غیرحضوری و اصطلاحا دیجیتالی برگزار خواهد شد و اخبار و حواشی بازی‌های پیش رو و صد البته اخبار مربوط به کنسول‌های نسل بعد را پوشش خواهد داد. IGN در این فستیوال مستقل و بزرگِ خود، با استدیوها و کمپانی‌های بزرگی از قبیل Bandai Namco، THQ Nordic، 2K، Square Enix، Twitter، Google و بسیاری شرکت‌های دیگر همکاری خواهد کرد. IGN در جریان این فستیوال دیجیتالی با بازیسازانی از تمام دنیا ارتباط برقرار کرده و به شکل زنده پخش خواهد کرد.

با کنسل شدن E3، ضربه‌ی شوکه‌ کننده‌ی بزرگی به پیکره‌ی گیمینگ در سرتاسر جهان وارد شد اما IGN در حرکتی تحسین برانگیز به دنبال همکاری با استدیوهاست تا دموهای زنده، تریلر از گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از استدیوها و بازی‌های در دست ساخت کسب کند.

IGN

شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی IGN در فضای مجازی به صورت زنده و مستقیم به اخبار مربوطه و فستیوال Summer of Gaming دسترسی داشته باشید. آقای Yael Prough که مدیریت IGN را برعهده دارد در صحبت‌هایی گفت:

"با توجه به شرایط فعلی، افراد زیادی به بازی‌های ویدیویی روی آورده‌اند، همانطور که در هفته‌ی گذشته هم دیدید، حجم ترافیک‌ها در میان بازی‌ها بسیار زیاد شده و سیری صعودی داشت. حال ما می‌خواهیم با فستیوالی دیجیتالی، مردم تمام دنیا را دور هم گرد آوریم، فستیوالی که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید."

اطلاعات بیشتر از این مراسم به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای باخبر شدن از آخرین جزئیات این فستیوال، همراه پردیس‌گیم باشید.

منبع متن: pardisgame