دی‌ال‌سی Ragnarok و Atlantis از بازی Titan Quest برای کنسول‌ها منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی مورد تحسین و زیبای Titan Quest بسته‌ی الحاقی جدیدی دریافت می‌کند که برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود. این بسته‌ی الحاقی، در کنار داستانی جدید و تازه، آیتم‌ها و امکانات بیشتری نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. همچنین اضافه شدن ده‌ها باس فایت جدید به بازی، شما را تشویق به قدرتمندتر شدن و شکار آن‌ها می‌کند. Ragnarök قهرمانان شما را شایسته‌ی ورود به والهالا خواهد ساخت! البته برای دسترسی به دی‌ال‌سی مذکور باید بازی اصلی و نسخه‌ی Anniversary Edition را نیز داشته باشید.

Titan Quest با داستانی نو دوباره به میادین بازمی‌گردد. خطری ناشناخته قهرمانان Hades را به یورش بر سرزمین‌های اروپای شمالی فرا می‌‌خواند، سرزمین‌هایی که دشمنانی جدید و قدرت‌ها و گنج‌هایی نایاب انتظار آنان را می‌کشند. بسته‌ی الحاقی Titan Quest، در کنار انواع مختلفی از سلاح‌ها و آیتم‌های متنوع، دهمین قدرت قابل کسب در بازی را به Titan Quest اضافه می‌کند و همچنین بخش پنجمی نیز به بازی افزوده که داستانی دیگر و ماجرایی متفاوت برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

به مصاف آزگاردی‌ها بروید.

از قابلیت‌های جدید دی‌ال‌سی Ragnarok می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • داستانی نو به همراه ده‌ها ماموریت و مرحله‌ی دیگر؛ در ماجراجویی خود، سرزمینِ سلت‌ها، شمالی‌ها و خدایان آزگاردی را فتح کنید
  • به بخش‌های قبلی و مراحل گذشته بازگردید تا آیتم‌های بیشتر و متنوعی بیابید
  • قدرت دهم: مبارزی جادویی که هم از سلاح سرد استفاده می‌کند و هم از سحر و جادو
  • شما می‌توانید قدرت دهم را دیگر قابلیت‌ها ترکیب کرده و به 45 نتیجه‌ی متفاوت و قدرت جدید دست پیدا کنید
  • سطحِ لِول‌ها به 85 افزایش یافته که می‌توانید با پیشرفت در جریانِ بازی، مهارتِ کاراکتر خود را افزایش دهید
  • گزینه‌های بیشتر برای ساخت آیتم‌ها و ابزار افسانه‌ای
  • سلاح‌هایی شبیه به کمان که می‌توانید آن‌ها را به سمت دشمن پرتاب کنید
  • دشمنان و باس‌فایت‌های جدید که از تاریکی‌های آلمان، تا خودِ سرزمین آزگارد به مصاف شما خواهند آمد
  • شخصی‌سازی بهتر کاراکتر
  • تنوع در رنگ‌ها و حیات وحشی پویاتر

تریلر منتشر شده از دی‌ال‌سی Ragnarok:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه

اما دی‌ال‌سی Atlantis نیز داستان مخصوص خود را خواهد داشت و با ارائه‌ی محیطی بزرگ و جذاب، شهر مرموز Atlantis را به بازی اضافه خواهد کرد. شما می‌توانید هم در حالت تک‌نفره، و هم کوآپ به مواجه‌ی دشمنان آتلانتیسی بروید. با تشکیل گروهی 6 نفره به پاداش‌ها و آیتم‌های گوناگون دست یابید. در حالت Tartarus Endless Mode با هربار کشته شدن، دشمنان نیز تغییر خواهند کرد تا چالش برانگیز بودن بازی حفظ شود.

شهر گمشده‌ی آتلانتیس در انتظار شماست.

در Titan Quest: Atlantis شما با جهان‌گردی همراه خواهید شد و به دنبال یافتن شهر افسانه‌ای آتلانتیس، از سرزمین‌های مدیترانه عبور خواهید کرد. اما دست سرنوشت خواب دیگری برایتان دیده و شما را به آنسوی دنیای واقعی و شناخته شده خواهد برد...

هر دو بسته‌ی الحاقی Atlantis و Ragnarok هم‌اکنون قابل خرید هستند و می‌توانید با مراجعه به وبسایت سازنده‌ی بازی آن را تهیه کنید. تریلر منتشر شده از دی‌ال‌سی Atlantis:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame