نقدها و نمرات Final Fantasy VII Remake منتشر شدند؛ میدگار می‌درخشد

به گزارش پردیس‌گیم، نمرات بازی Final Fantasy VII Remake منتشر شدند و بار دیگر شاهد عنوانی زیبا و عالی از Square Enix هستیم. بازی به مدت یک سال در انحصار PS4 خواهد بود. از 37 نقد منتشرشده از بازی، Final Fantasy VII Remake توانسته به متای بسیارعالی 88 دست یابد. با نقدها و نمرات این بازی همراه ما باشید.

VGC 100

"جزئیات و بازسازی برخی موارد داخل بازی چندان به چشم نمی‌خورد. اما Final Fantasy VII Remake عنوانی زیبا، هوشمندانه و پر از حس نوستالژی است."

Gamepsot 100

"کاری با نسخه‌ی کلاسیک بازی ندارم، اما این عنوان بازسازی شده موفقیتی شگفت‌انگیز برای تمام فرنچایز است. برای انتشار این بازی زمان زیادی منتظر بودیم، اما داستان، کاراکترها و موسیقی بازی کاری می‌کند که تمام سالهای انتظارمان ارزش‌اش را داشته باشند. خطاب به کسانی که می‌خواهند پس از مدت‌ها به تجربه‌ی Final Fantasy بپردازند باید بگویم این بازی چیزی نیست که فکرش را می‌کردید، بلکه چیزی است که دلتان می‌خواست!"

IGN Italia 95

"Final Fantasy VII Remake عنوانی شگفت‌انگیز است؛ این بازی نه تنها بازگشتی به نسخه‌ی کلاسیک است، بلکه با شجاعت و ریسکی که در نویسندگی و طراححی بازی وجود دارد پا را از همیشه فراتر گذاشته و موفق شده است."

GamesRadar+ 90

"بازسازی‌ای زیبا و سرگرم‌کننده که جانی دوباره به داستان و کاراکترهای بازی می‌دهد."

DualShockers 85

"Final Fantasy VII Remake بهترین عنوانِ غیر MMOسال‌های اخیر در فرچایز است. برخلاف عدم اطمینانی که به این بازی داشتم، Final Fantasy VII Remake توانست به خوبی ریشه‌های خود را بازیابد."

VG247 80

"در اوایل بازی احساس کردم Square Enix شاهکاری خلق کرده مخصوص خودِ من! اما ای‌کاش این خوب بودن در تمام روند بازی حفظ می‌شد. اما به هرحال Final Fantasy VII Remake بهترین بازی سالهای اخیر در تمام فرنچایز است."

RPG Site 80

"در بهترین حالت Final Fantasy VII Remake یک بازسازی خوب از نسخه‌ی کلاسیک است. البته نتوانسته در الهام گرفتن از نسخه‌ی اصلی به بهترین شکل عمل کند اما به خوبی نشان می‌دهد که چرا هواداران انقدر به تجربه‌ی Final Fantasy VII Remake علاقه دارند."

متای این بازی در وبسایت متاکریتیک: 88

منبع متن: pardisgame