بازی موبایلی و محبوب Free Fire فینال سری مسابقات خاورمیانه را در تاریخ 30 فروردین برگزار خواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم، بیش از 100000 تیم مختلف از سرتاسر خاورمیانه در سه مرحله‌ی نخستین یک چهارم نهایی مسابقات Free Fire شرکت کرده بودند که برندگان در تاریخ 30 فروردین در جریان مسابقات آنلاین مشخص خواهند شد.

فصل سوم رویداد Marquee نیز همانند دو فصل قبل با استقبال زیاد هواداران روبرو شد و تیم‌های بسیاری که از گروه‌هایی چهار یا پنج نفره تشکیل شده بودند، برای دریافت جایزه‌ی 200 هزار دلاریِ این مسابقات، وارد نبرد شدند.

از مراحل یک چهارم نهایی، سه مسابقه به پایان رسیده‌اند و نبرد آخر نیز به زودی به انتها خواهد رسید و مطمئنا کاربران و شرکت‌کنندگان منتظر مسابقات نهایی در 30 فروردین هستند.

دور اول با 22,415 نفر، دور دوم با 80,782 و دور سوم نیز با 88,191 نفر عضو شرکت‌کننده در مسابقاتِ آنلاین Free Fire به کار خود پایان دادند. تعداد شرکت‌کنندگان این بازی در سه دور اخیر، توانست از دیگر بازی‌های موبایلی در سبک بتل رویال جلو زده و آماری شگفت‌انگیز ثبت کند.

تیمِ برنده و قهرمان در این دوره از مسابقات، علاوه بر پاداش 200 هزار دلاری، به دور بعدی مسابقات که اواخر امسال در اندونزی برگزار خواهد شد، راه می‌یابد.

بازی Free Fire که توسط استدیوی Garena توسعه می‌یابد، محبو‌ترین بازی بتل رویالِ موبایلی است که بیشترین تعداد دانلود را نیز داشته و کاربران از اقصی نقاط جهان به تجربه‌ی این عنوان مشغول هستند.

Free Fire که در سبک شوتر(تیراندازی) است، بازیکنان را در جزیره‌ای قرار می‌دهد که باید با به کار بردن انواع تکنیک‌ها سعی بر زنده ماندن داشته باشند. چالش‌ها و موانع بسیاری من جمله اسنایپرها و حملات غافلگیرکننده در بازی وجود دارند که مقابل شما خواهند ایستاد، هدف اصلی در بازی نیز تنها یک چیز است؛ بقا.

مسابقات خاورمیانه‌ایِ Free Fire که با نام سری مسابقات عربی شناخته می‌شود، در ابتدا شاهد 24 تیم از منطقه بود که هر یک با دریافت 5000 دلار و 50000 الماس برای خرید درون برنامه‌ای موفق به رسیدن به دورهای پایانی شدند.

این دور از مسابقات با پیروزی تیم MAFIA TN از تونس به پایان رسید که البته باعث جلب نظر بازیکنان محلی شده و توانست 2.8 میلیون بازدید در منطقه‌ی خاورمیانه و آفریقای شمالی به دست آورد.

مسابقات Esport همانند لیگ و سری عربی Free Fire توانسته با گردهم آوردن کاربران زیادی از منطقه، آن‌ها را در خانه‌های خود به مصاف یکدیگر ببرد.

منبع متن: pardisgame