به نظر می‌رسد حضور پررنگ موسیقی در آثار اخیر دنیای سینما و سریال غیرقابل کتمان است. این را می‌توان در تاثیری که ساخته‌های رامین جوادی در سریال GoT یا همین WW سنجید. روح حماسی موسیقی‌های او که متناسب با فضای سریال‌ها به خوبی همگونی دارد نشان از نبوغ این هنرمند دارد. در آخرین قسمت پخش شده از این سریال نیز این موضوع باز هم خودش را به خوبی نشان داد.


سریال WW یکی از آینده‌های محتمل بشر را با ظرافت خاصی به نمایش می‌گذارد. حضور بازیگر سرشناسی چون سر آنتونی هاپکینز در این سریال که خود یک کلاس بازیگری با سطح بسیار بالاست نشان از اهمیت موضوع و خواست سازندگان این سریال برای دیدن آن توسط مخاطب است. همین‌طور پس از مطرح شدن نام جوادی در دیگر سریال شاخص HBO که همان GoT است استفاده از این هنرمند هم وزن هنری این اثر را بالا برده است.


به گزارش پردیس‌گیم در آخرین قسمت پخش شده از این سریال صحنه‌های مربوط به چالشهای بازیگران و کشته شدن و زجرکشیدن آنها است حضور و ترکیب موسیقی‌هایی که جوادی ساخته به قدری پررنگ است که صحبت‌‌های جسته گریخته او مانند سلاح موثر موسیقی، عبور از محدودیت‌های ذهنی، خلق یک اثر عجیب کاملا قابل لمس است.

بی‌تردید امروزه نمی‌توان هیچ اثری را بدون موسیقی تحمل کرد و باید شاهد حضور پررنگ این بخش در دنیای بازی نیز بود. به راستی که با شنیدن موسیقی بسیاری از کارها درمی‌یابیم که یک موزیسین پادشاه واقعی است.

منبع متن: pardisgame