به گزارش پردیس گیم، Forza Street یک بازی مسابقه‌ای است که توسط Electric Square توسعه داده شده است و مشابه سری Gran Turismo می‌باشد. این بازی، اجازه‌ی ساخت و گردآوردی انواع ماشین‌های نامدار مسابقه‌ای و نیرومند را به شما می‌دهد تا در گاراژ خود به عنوان نشانه‌ی قهرمانی قرار دهید، یا از آن‌ها برای شرکت در مسابقه‌های سریع، روان و سینمایی استفاده کنید.

این بازی چیزی حدود دو سال بر روی ویندوز ۱۰ بوده است، ولی Microsoft اعلام کرد که این عنوان، بالاخره بر روی گوشی‌های اندروید و IOS نیز عرضه خواهد شد.

طرفداران Forza Street یا به طور کلی طرفداران سری Forza، می‌توانند این بازی را از ۱۶ اردیبهشت امسال بر روی اندروید یا IOS تجربه کنند. و هر کس آن را در زمانی بین این تاریخ تا یک ماه بعد از آن، دانلود کند، ماشین Ford GT 2017 را باز خواهد کرد. این افراد مقداری نامشخص از پول درون بازی هم دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت ورژن و سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی گوشی‌های موبایل را اعلام نکرد و بنابراین طرفداران باید تا روز انتشار برای این اطلاعات صبر کنند. همچنین، هیچ اشاره‌ای به شایعه‌ی آمدن این بازی به Nintendo Switch نشد؛ اما اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمالاً با عرضه بر روی اندروید و IOS رسمی خواهد شد.

منبع متن: pardisgame