به گزارش پردیس گیم، سومین سری از فرانچایز Witcher ساخته CD Project Red سال خوبی را پشت سر گذاشت. کمتر بازی را در تاریخ می‌توان یافت که بعد از پنج سال از تاریخ عرضه‌اش بدون بخش آنلاین همچنان فروشی چند میلیونی را تجربه کند.


اخیرا با اعلام گذشتن فروش این نسخه میان نسلی از 28 میلیون نسخه و فروش خوب این عنوان برروی Nintendo Switch به نظر می‌رسد که ارزش واقعی شاهکار CD Project Red بر هیچ بازی‌بازی پوشیده نخواهد بود. فروش سال 2019 این نسخه تلنگری به دنیای بازی است چرا که در سال 2019 فروش این بازی تنها از سال 2015 که سال عرضه آن بوده است کمتر بوده و این نشان می‌دهد دنیای بازی خیلی حال و روز خوبی ندارد. 


فروش این عنوان بیشتر برروی پلتفرم PC و PS4 بوده است و بعد از آن Xbox. این موضوع خود جای سوال دارد ولی با توجه به اینکه این بازی سخت افزار نسبتا قوی می‌خواهد فروش آن روی PC نشان از کیفیت بازی دارد و همین طور فروش این نسخه روی Nintendo Switch که در مدت کوتاهی به 700,000 نسخه رسیده است. این بازی در سال 2019 پنج میلیون نسخه را به فروش رساند که آمار فروشی بسیار قابل توجه است.


شخصیت پردازی بی بدیل،گیم پلی روان،گرافیک عالی و داستان چر از چالش و همین طور محتوانی جانبی بی نظیر از دلایل موفقیت این بازی است. به طوری که بسیاری ار کسانی که DLC این عنوان به نام Blood And Wine را تجربه کرده‌اند این عنوان را از بازی اصلی بسیار قوی تر و عمیق تر می‌دانند.


بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های پیش رو Cyberpunk است. با درخششی که این کمپانی در خلق سری Witcher داشته است همه نگاه‌ها به این عنوان است. باید تا زمان عرضه این بازی صبر کرد و دید آیا باز هم یک بازی جریان‌ساز دیگر از این کمپانی شاهد خواهیم بود یا خیر.

منبع متن: pardisgame