Google Stadia به مدت دو ماه رایگان خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم، Google Stadia که با استقبال خوب کاربران مواجه نشده بود، پس از کش و قوس‌های فراوان و رایگان کردن برخی بازی‌های شاخص، حال دست به رایگان کردن خودِ سرویس استدیا زده است و شما می‌توانید به مدت دو ماه، از سرویس ابری گوگل بهره‌مند شوید.

لاین‌آپ گوگل استدیا برای این دو ماه آزمایش رایگان کاملا مشخص نیست اما فعلا وجود بازی Destiny 2: The Collection در سرویس موردنظر تایید شده است.

مدیر ارشد گوگل استدیا آقای فیل هریسون(Phill Harrison) دیروز در وبلاگ رسمی استدیا اعلام کرد که در چهل و هشت ساعت آینده 14 کشور دیگر به جمع مناطقی که استدیا در آن‌ها رایگان است اضافه می‌شوند. البته اگر از قبل سرویس استدیا را خریداری کرده باشید، گوگل دو ماه دیگر به شما خدمات رایگان ارائه خواهد کرد.

با این‌که Google ادعا کرده این حرکت در جهت نگه داشتن مردم در خانه‌هایشان است، می‌توان حدس زد اهداف دیگری من جمله آزمایش محبوبیت و گستردگی استدیا درمیان کاربران از دیگر مقاصد گوگل برای رایگان کردن استدیا باشد. نظر شما چیست؟ آیا با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهم، استدیا خواهد توانست در عرصه‌ی رقابت زنده مانده و از پس Sony و Microsoft بربیاید؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame