بازی Sunless Sea: Zubmariner Edition به زودی برای سوئیچ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد
به گزارش پردیس‌گیم، Failbetter Games که سازنده و Digerati که ناشر Sunless Sea: Zubmariner Edition می‌باشند، اعلام کردند که بازی در تاریخ 4 اردیبهش برای سوئیچ و 5 اردیبهشت برای ایکس باکس وان قابل دانلود خواهد بود( این عنوان هم‌اکنون برای کاربران PS4 قابل دسترسی است). پورت سوئیچ و ایکس باکسِ Sunless Sea: Zubmariner Edition برعهده‌ی استدیوی Nephilim Game می‌باشد.

Failbetter Games هم‌اکنون مشغول کار بر روی Sunless Skies: Sovereign Edition می‌باشد و قصد انتشار بازی بر روی تمام پلتفورم‌های اصلی را دارد. با این‌که تاریخ انتشار دقیقی برای محصول آینده‌ی این استدیو مشخص نگردیده، به احتمال زیاد بازی در بازه‌ی زمانی آگوست و سپتامبر عرضه خواهد شد.

Sunless Sea که در سال 2015 برای رایانه‌های شخصی و مک منتشرشده بود دومین بازی Failbetter Games پس از Fallen London می‌باشد که در سال 2009 عرضه شد و همچنان در وبسایت www.fallenlondon.com به صورت رایگان در دسترس است.

Sunless Sea توانست در هنگام عرضه از Eurogamer و PCGamesN نمره‌ی کامل 10/10 را دریافت کرده و با متای 81 تبدیل به عنوانی موفق شود. نحوه‌ی روایت داستان Sunless Sea نیز با بازخوردهای مثبت بسیاری روبرو شد و توانست جایزه‌ی "Best Words" را از Rock Paper Shotgun دریافت کند. این بازی همچنین در Golden Joystick نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین روایت داستان شد، در Develop Awards نامزد "بهترین استفاده از روایت" و برنده‌ی بهترین نویسندگی در یک بازی ویدیویی از انجمن نویسندگان بریتانیا از جوایز و افتخارات این عنوان است.

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame