به گزارش پردیس گیم، GWENT بازیِ کارتی‌ای انتخاب‌ها و نتایج آن‌ها است، به طوری که مهارت - و نه شانس - قوی‌ترین سلاح شماست. در این بازی پلیرها با هدایت لشکرهای قدرتمند از دنیای Witcher، در مقابل یکدیگر به مبارزه می‌پردازند که به صورت دوئل‌های چندنفره‌ی پویا و در چند گیم‌مود مختلف، شامل بازی‌های Ranked، رقابت‌های دوستانه و مبارزه‌های Arena، می‌باشد.

نسخه‌ی Steam این عنوان، قابلیت Cross-Play کامل(توانایی بازی با پلیرهای پلتفرم‌های دیگر) و کارایی همگام‌سازی با نسخه‌های دیگر بازی را ارائه می‌کند که یعنی پلیرهای Steam می‌توانند با پلیرهای IOS، Android و نسخه‌ی GOG به رقابت بپردازند و به علاوه، می‌توانند تمامی پیشرفت‌ها و آیتم‌های خود را میان این پلتفرم‌های جابه‌جا کنند. به علاوه، این نسخه شامل بخش دستاوردهای(Achievements) استیم و ضمیمه‌ی Steam Trading Cards نیز می‌باشد.

علاوه بر این‌ها، به لطف آپدیتی برای بخش Thronebreaker: The Witcher Tales در Steam، از امروز پلیرها می‌توانند با پیشروی در بخش داستانی Thronebreaker، جوایزی که قابل استفاده در بخش چندنفره می‌باشند، دریافت کنند. این جوایز شامل کارت‌های Premium و آیتم‌های تزیینی می‌باشند و هروقت شرایط لازم‌ آن‌ها انجام گیرند، به طور خودکار باز می‌شوند. در اینجا می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی نسخه‌ی Steam این بازی را تماشا کنید:

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت SD

GWENT : The Witcher Card Game برای PC، به طور رایگان و در فروشگاه‌های Steam و GOG.COM، و برای اندروید و IOS در دسترس می‌باشد.

منبع متن: pardisgame