به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Take-Two Interactive ساعاتی پیش علاوه بر درآمد فروش، تعداد واحد‌های فروخته‌شده‌ی برخی از عناوینش را نیز به‌روزرسانی کرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • Grand Theft Auto V(بیشتر از ۱۳۰ میلیون نسخه)
  • Red Dead Redemption 2(بیشتر از ۳۱ میلیون نسخه)
  • Outer Worlds(بیشتر از ۲.۵ میلیون نسخه)

به علاوه، عنوان NBA 2K20 در حال حاضر بیش از ۱۲ میلیون نسخه به فروش رسانده است، به طوری که Take-Two پیش‌بینی می‌کند که نسخه‌های فروخته‌شده‌ در تمام دوران، خریدهای درون‌برنامه‌ای و خریدهای اینترنتی‌ این عنوان بیشترین مقدار ممکن برای بازی‌های ورزشی 2K خواهد بود.

به نظر می‌آید که فروش‌ها و زمان صرف شده در این بازی، در طول خانه‌مانی‌های مربوط به ویروس COVID-19، شدت یافته‌اند، چرا که این بازی در یک چهارم پایانی سال مالی ۲۰۲۰، مجموعاً بیش از ۹ میلیون ساعت در Twitch تماشا شده است که معادل ۴۰٪ بیشتر از یک چهارم قبل از آن در سال مالی ۲۰۲۰ می‌باشد.

Borderlands 3 هم حالا بیش از ۱۰ میلیون نسخه به فروش رسانده است، ۵۰٪ درصد بیشتر از واحدهای فروخته‌شده‌ی Borderlands 2 در طی همین بازه‌ی زمانی. علاوه بر این، تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی Borderlands 3، به طور ثابت و یکنواختی در طول یک چهارم پایانی سال مالی ۲۰۲۰، افزایش یافت و بر اساس نسخه‌ی Steam آن، بزرگ‌ترین ورود پلیرهای جدید بعد از انتشارش در ماه مارس میلادی سال جاری را به خود دید.

منبع متن: pardisgame