به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت سایت IGN، کمپانی Take-Two Interactive، مالک توسعه‌دهندگانی مثل Rockstar Games و 2K Games، اعلام کرد با این که سال مالی پیش‌رو از بابت بازی‌های برنامه‌ریزی شده برای آن، سبک خواهد بود، برنامه دارد که ۹۳ عنوان، تا ۵ سال آینده عرضه کند که این عناوین شامل بازی‌هایی از چندین استودیوی آن خواهند بود.

شرکت Take-Two امروز در طی تماسی با سرمایه‌گذاران برای مطرح کردن نتایج یک چهارم پایانی سال مالی ۲۰۲۰، کمی از "قوی‌ترین خط خود در طول تاریخش" را به اشتراک گذاشت. این کمپانی صریحاً ذکر کرد که سال مالی پیش‌رو که در مارس ۲۰۲۱(۱۱ اسفند ۹۹ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰) پایان می‌یابد، از بابت بازی‌های جدید "سبک" خواهد بود؛ با این وجود برای موجی عظیم از بازی‌های جدید که از سال مالی ۲۰۲۲ شروع می‌شود برنامه‌ریزی کرده است.

تحلیل‌گر صنعتی، "دنیل احمد"(Daniel Ahmed) این ۹۳ عنوان را به صورت "۶۳ تجربه‌ی گیمینگ اصلی، ۱۷ بازی نیمه‌مرکزی و ۱۲ بازی معمولی" دسته‌بندی کرد.

سایت IGN ادعا می‌کند که از طریق منبعی ناشناخته و نزدیک به Rockstar Games، می‌داند که بازی بعدی سری Grand Theft Auto، که به احتمال زیاد GTA 6 خواهد بود، در حال حاضر در مرحله‌ی اولیه‌ی توسعه می‌باشد. Take-Two همچنین اعلام کرد که ۹۳ عنوان برنامه‌ریزی شده‌اش، به صورت بازی‌های معمولی موبایل تا بازی‌های AAA (بازی‌های بزرگ و پرخرج) خواهند بود، اما ذکر نکرد که آیا عنوان بعدی GTA هم جزء این صف‌بندی خواهد بود یا خیر. اما به هر حال، ۵ سال پنجره‌ی زمانی طویلی است.

در بخش دیگری از این تماس، شرکت Take Two Interactive، درآمدها و تعداد نسخه‌های فروخته‌شده‌‌ی عناوین خود در سال مالی ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

منبع متن: pardisgame