فرضیه هایی در مورد Forza Motorsport 8 در سطح اینترنت منتشر شده است . . .

به گزارش پردیس‌گیم از عرضه Forza Motorsport 7 نزدیک به سه سال می‌گذرد. استودیوی Turn10 یک سال به تعطیلی رفت و حالا صحبت از بازگشت به پروژه بعدی Forza است. احتمالا اولین سرنخ خود را از این که آن‌ها چه جهتی را در پیش گرفته‌اند، به دست آورده‌ایم، ما هم‌اکنون می‌دانیم که آن‌ها تاکید زیادی بر روی شبیه‌سازی بیشتر Forza بعدی دارند اما قطعا این تمام موضوع نیست! جوزف روبینو (Joseph Rubino) که کارگردان بخش تصویربرداری در Rockstar بوده است و بر روی عنوان‌هایی مثل Max Payne 3 و GTA V و RDR2 کارکرده است و همچنین کارگردان سینمایی هنری AC Odyssey نیز بوده است، در سال ۲۰۱۸ برای کار در قسمت‌هایی که در عکس زیر اشاره شده است به Microsoft Studios پیوست.

فرضیه هایی در مورد Forza Motorsport 8 در سطح اینترنت منتشر شده است . . .

در این ماه او به استودیوی دیگر Microsoft یعنی Obsidian منتقل شد تا بر روی بازی نقش‌آفرینی بزرگ بعدی این استودیو کار کند.

اما در صفحه Vimeo او، آخرین ویدئو، او را نشان می‌دهد که به یک صحنه فیلم‌برداری Motion Capture اشاره می‌کند که در آن یک ماشین اسپرت در صحنه فیلمبرداری قرار گرفته است.

فرضیه هایی در مورد Forza Motorsport 8 در سطح اینترنت منتشر شده است . . .

در حالی که Forza Horizon به شکل فوق‌العاده ای در این نسل پیاده شد، به نظر می‌رسد Forza Motorsport که نسبت به نسل قبل کوچک‌تر شده است‌‌. به نظر می‌رسد که این یکی از راه‌هایی است که Turn10 امتحان می‌کند تا Forza Motorsport را به تکامل برساند. به شخصه این موضوع مرا نسبت به بازی جدید این سری هیجان‌زده می‌کند. خب قطعا شما کسی با این تجربه را برای بازنمایش ساده، تصاویر ماشین‌ها و چیزهای کوچک دیگر استخدام نمی‌کنید (البته که آن‌ها هم در غیر اینصورت این شغل را نمی‌پذیرند). در زمان ساخت FM7 و نسخه‌های قدیمی‌تر سری، آن‌ها هم ویژگی‌های بالا را داشتند اما کارگردان سینمایی در تیم سازنده وجود نداشت. او نقش خود در تیم سازنده را جزئی از تیم رهبری‌کننده داستان و روایت بازی عنوان کرده است، که نسخه‌های قبلی Forza Motorsport چنین چیزی را نداشتند. در ویدئوی موجود در Vimeo همان صحنه‌ای را که در آن ماشین وجود داشت را نشان می‌دهد که بازیگری در حال اجرا است. بخش داستانی ممکن است چیزی شبیه به بخش داستانی F1 یا چیزی فراتر از آن باشد. بازنمایش‌ها، مونتاژها، تریلرها و چیزهای دیگر همگی توسط Turn10 در بازی‌های قبلی سری انجام شده‌اند. آن‌ها بیشتر از ۲ سال است که در حال کار بر روی بازی هستند و قطعا این مدت فقط برای کار بر روی چیزهای ساده‌ی بالا استفاده نشده است. البته که نمی‌دانیم چرا این خبر حتی برای ما هم اینقدر هیجان‌انگیز است چرا که تعداد زیادی از بازی‌های سبک ورزشی در این نسل مثل FIFA و NBA و حتی بازی‌های مسابقه‌ای دیگری مانند F1 چنین چیزی داشته‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما وجود بخش داستانی در Forza Motorspot 8 شما را هیجان‌زده می‌کند؟

منبع متن: pardisgame