شایعه: بازی انحصاری جدید Pikmin برای Nintendo Switch معرفی می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم شایعه شده است که به زودی یک عنوان انحصاری بزرگ برای Nintendo Switch معرفی می‌شود. این شایعه جدید از یکی از اشخاص برجسته صنعت بازی، لیکی پاندی (Leaky Pandy) که در گذشته و در چندین مورد ثابت کرده است که منبع قابل اعتمادی است. براساس این خبر، Nintendo در حال آماده‌سازی برای به اشتراک گذاشتن معرفی Pikmin است که ممکن است به زودی و حتی شاید در همین هفته اتفاق بیافتد. متاسفانه، این جا جایی است که جزئیات خبر به پایان می‌رسد، اما اگر این شایعه درست باشد، ما باید اطلاعات رسمی را به زودی دریافت کنیم.

این گزارش جدید به طور دقیق نسخه‌ای از Pikmin که قرار است معرفی شود را مشخص نکرده است، اما احتمالا طبق شایعاتی که از قبل حول پورت‌شدن Pikmin 3 که یکی از عناوین اختصاصی کنسول Wii U می‌باشد، برای Switch در سالیان اخیر به گوش رسیده است؛ می‌توان انتظار داشت که معرفی Pikmin 3 نسخه Switch در دستور کار Nintendo قرار داشته باشد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که Pikmin 4 که شایعات ساخت آن نیز همه جا را پر کرده است، معرفی شود. البته که در وضعیت کنونی، غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

ادعای معرفی Pikmin 3 وزن بیشتری پیدا می‌کند چراکه گزارش اخیر دیگری که ادعا کرده است معرفی Pikmin به زودی رخ خواهد داد، به طور مشخص به Pikmin 3 اشاره کرده است.

البته که هر دو گزارش را نباید به طور کامل قطعی دانست، با این حال باید اشاره کنیم که هر دو این خبرها از منبع‌هایی آمده‌اند که در گذشته قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده‌اند. علاوه بر آن، مدتی است که در مورد معرفی Pikmin 3 برای Switch اخباری را می‌شنویم و همانطور که می‌گویند در جایی که دود هست، قطعا آتشی هم وجود دارد و اخیرا دود Pikmin زیادی را مشاهده کرده‌ایم.

منبع متن: pardisgame