Call of Duty امسال با نام Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، Call of Duty در آخرین حمله‌ی خود توانست با Modern Warfare دوباره به دوران اوج خود بازگردد و دل هواداران را برباید. حال به نظر می‌رسد که Activision نیز از این کار راضی است و می‌خواهد بیش از پیش به ریشه‌های اسبق خود بازگردد.

به گزارش یکی از منابع وبسایت Eurogamer، عنوان جدید COD که امسال عرضه خواهد شد، با نام Call of Duty: Black Ops Cold War شناخته خواهد شد و همانند عناوین گذشته‌ی این مجموعه، روایتی تاریخی ارائه خواهد کرد که این بار به جای جنگ جهانی دوم، دوران جنگ سرد موضوع اصلیِ بازی می‌باشد. اینسایدری که نامِ بازی را لو داده و خود با اسم کاربری Ikami شناخته می‌شود در حساب توییتری خود تصویری نیز به اشتراک گذاشته که مطمئنا آرت ورک اصلی به این صورت نخواهد بود.

البته همه ساله شاهد لیک‌های مختلفی از Call of Duty بوده‌ایم و لیک جدید نیز چندان امر غافلگیر کننده‌ای حساب نمی‌شود. با توجه به این که Activision در حال کار و پشتیبانی از COD: Warzone می‌باشد احتمال عرضه‌ی زودهنگام Call of Duty: Black Ops Cold War چندان منطقی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این خبر صحت دارد یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا روایت جنگ سرد و بازگشت به Black Ops به نفع سری خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame