شایعه: ریمیک Persona 1 & 2 به زودی معرفی خواهند شد؛ بازی جدیدی از Sonic نیز در دست ساخت قرار دارد

به گزارش پردیس‌گیم، چند روز پیش بود که استدیوهای بزرگ و محبوب ژاپنی اعلام کردند که طی فستیوالی دیجیتالی با نام New Game+ Expo به معرفی و نمایش عناوین جدید و در دست ساخت خود خواهند پرداخت. مطمئنا بزرگ‌ترین آنها Atlus و SEGA بودند که با در نظر گرفتن سابقه‌ی درخشانی که در چند ساله‌ی اخیر به دست آورده‌اند، می‌توانیم انتظار معرفی‌های بزرگ و درخشانی از آنان داشته باشیم.

شایعه‌ای که جدیدا در شبکه‌ی Reddit پخش شده است و به قولی در حال لو رفتن می‌باشد، خبر از معرفی ریمیک Persona 1 & 2 را می‌دهد. شایعه‌ای که شاید برای عده‌ای بسیار خوشحال کننده باشد و در عین حال برای گروه دیگری ناامیدکننده. برخی از هواداران از همین الان واکنش‌های جالبی به این شایعه نشان داده‌اند و مدعی هستند که Atlus باید با نمایش عنوان جدید Shin Megami Tensei همزمان از ریمیک Persona 1 & 2 پرده بردارد.

همچنین گفته می‌شود که تاریخ انتشار Persona 5 Scramble نیز مشخص خواهد شد، علاوه بر این، اسپین آف جدیدی برای Persona 5 به نمایش درخواهد آمد.

در دیگر سمت ماجرا SEGA نیز با یک بازی جدید از مجموعه‌ی Sonic و معرفی ریمیک Sonic Adventure 1 & 2 با دستانی پر به مراسم خواهد آمد. البته تمامی این سخنان در حد شایعه می‌باشند و باید با احتیاط کامل بدانان پرداخت. 

منبع متن: pardisgame