تماشا کنید: Epic Games اجرای Gears of War 3 بر روی PS3 را تایید کرد

Gears of War  یکی از عناوین اسمی و معروف مایکروسافت می‌باشد که تقریبا از انحصاری‌های اکس باکس نیز بود. شایعاتی مبنی بر انتشار Gears of War 3 بر روی PS3 همیشه در جریان بوده و افراد مختلفی در این باره اظهار نظر کرده‌اند. اما اخیرا مشخص شد که Epic Games به راستی این بازی را بر روی PS3 اجرا کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، قضیه از اینجا شروع می‌شود که ویدویی 8 ساعته از Gears of War 3 بر روی PS3 منتشر شد و دیدیم که گرچه باگ‌ها و نقص‌های زیادی در تریلر بودند، اما نشانی از دکمه‌های اکس باکس و موارد مربوطه در آن نبودند و بازی مشخصا بر روی PS3 اجرا می‌شد. پس از انتشار این ویدئو کلیف‌ بلزینسکی به سرعت در حساب توییتری خود واکنش زودهنگامی نشان داد و گفت که "به احتمال 99 درصد ویدئو فیک و تقلبی است."

یک روز از ادعای بلزینسکی نگذشته بود که Epic Games در صحبت با Kotaku خبر داد که "ویدئو کاملا واقعی است و این بازی در حال اجرا بر روی PS3 با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 می‌باشد." البته هیچوقت برنامه‌ای برای انتشار بازی برای کنسول نسل هفتمی سونی وجود نداشته و Gears of War 3 در PlayStation تنها به مراحل اولیه ختم شده است.

شما می‌توانید 20 دقیقه از اجرای Gears of War 3 بر روی PS3 را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame