نمایش اختصاصی Mortal Shell در Summer of Gaming منتظرات این بازی را سیراب خواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم، در ماه قبل بود که Cold Symmetry and Playstack از عنوان سولزلایک Mortal Shell رونمایی کردند و با استقبالی گسترده از جانب هواداران و دوستداران این سبک روبرو شدند.

تریلر معرفیِ بازی در یوتوب بیش از 2 میلیون بازدید داشت و حدود 40 هزار نفر نیز به سرورهای بازی در شبکه‌ی دیسکورد پیوستند. به نظر می‌رسد که هواداران تشنه‌ی اطلاعات بیشتر و تریلرهای طولانی‌تر هستند و آنگونه که می‌دانیم، خوشبختانه این انتظار چندان هم طول نخواهد کشید. تیم سازنده‌ی Mortal Shell اعلام کردند که در فستیوال‌های دیجیتالی چند ماه آینده حضوری فعال خواهند داشت و نخستین آنها نیز Summer of Gaming در تاریخ 5 جوئن مصادف با 16 خرداد خواهد بود.

برای اینکه اشتیاق بازیکنان نسبت به بازی کم نشود، سازندگان اطلاعات جدیدی از بازی در اختیار ما گذاشتند که بدین شرح می‌باشد:

Mortal Shell که در روزهای نخست توسعه با نام Dungeonhaven شناخته می‌شد، توسط برخی افراد ماهر و کارکشته که سابقه‌ی فعالیت بر روی چندین بازی AAA بزرگ در کارنامه دارند طراحی می شود. هیچ چیزی جز افتخار نهادن بر سبک و ژانر بازی، این تیم کوچک 15 نفره را مشتاق‌تر برای ساخت بازی نساخته است. موسسان استدیو، Andrew McLennan-Murray, Anton Gonzalez, و Vitaly Bulgarov در صحبت‌هایی گفتند:

"با تیم کوچکی که ما داریم، ساخت Mortal Shell همانند قایق‌سواری در اقیانوس است! دو سال اخیر که درحال کار بر روی Mortal Shell بودیم، بدون وقفه تلاش کردیم. معرفی Mortal Shell یکی از هیجان‌انگیزترین تجربیات ما در تمام زندگی‌مان است. در دو سال اخیر که ساخت بازی را شروع کرده‌ایم بسیار پرکار و پرمشغله بودیم، به گونه‌ای که به سمت رشدی بی وقفه حرکت کرده‌ایم و عنوانی ساخته‌ایم که خودمان نیز از تجربه‌ی آن لذت زیادی می‌بریم."

Mortal Shell در سه ماهه‌ی سوم سال 2020 منتشر خواهد شد و توسط Playstack برای PC, PS4 and Xbox One عرضه می‌شود. علاقه مندان می‌توانند با ثبت نام در وبسایت رسمی بازی به نسخه‌ی زودهنگام و بتای اولیه دسترسی داشته باشند.

منبع متن: pardisgame