تماشا کنید: کراس اور Dead By Daylight با Silent Hill بار دیگر شما را به استقبال Pyramid Head می‌برد

به گزارش پردیس‌گیم، محتوای جدیدی که برای بازی مولتی پلیر و ترسناک Dead by Daylight درنظر گرفته شده، دو کاراکتر Pyramid Head و Cheryl Mason را به عنوان دو شخصیت قابل بازی جدید به Dead by Deadlight اضافه می‌کند.

قسمت بعدی بازی Dead by Deadlight که از تاریخ ۱۶ جوئن مصادف با 19 خرداد به بعد برای کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها قابل دسترسی خواهد بود، دبیرستان Midwich را به عنوان مپ جدید اضافه خواهد کرد تا بازیکنان برای کشتن یا بقا، تلاش کنند.

میسون که شخصیت اصلی Silent Hill 3 نیز بود به عنوان یکی از بازماندگان جدید است و کله هرمی هم مثل همیشه به رفتارهای سادیستیک خود ادامه می‌دهد. اگر نمی‌توانید تا ۱۶ جوئن صبر کنید، با مراجعه به استیم می‌توانید نسخه‌ی اولیه‌ی Dead by Deadlight Silent Hill را تجربه نمایید.

این اولین بار نیست که Dead by Deadlight با آثار دیگر کراس اور دارد، همانطور که قبل‌تر هم دیدید، Demogorgon از سریال Stranger Things نیز به عنوان قاتل به بازی اضافه شده بود. لیکن الحاق کله هرمی به DbD نخستین کراس اور با یک بازی ویدیویی است و از قضا نیز یکی از ترسناک‌ترین و ماندگارترین شخصیت‌های شرور تاریخ بازی‌ها به عنوان مذکور اضافه خواهد شد.

گرچه این اتفاق به معنای ساخت Silent Hill جدید نیست، اما بازهم طرفداران مجموعه را امیدوارتر از همیشه می‌سازد و شاید علامتی باشد که کونامی در پی نشان دادن آن به هواداران است.

شما می‌توانید تیزر معرفی Dead by Deadlight Silent Hill را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:


دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame