به گزارش پردیس ‌گیم، احتمالاً تاریخ معرفی Resident Evil 8 فاش شده است. در حال حاضر، شرکت Capcom هنوز این بازی را به صورت رسمی معرفی نکرده است، اما بر طبق شایعات بسیاری، این عنوان در دست ساخت می‌باشد. در واقع، شایعات و گزارشات اخیر از طرف منابع مختلفی، بر افشای قریب‌الوقوع این بازی اشاره کرده‌اند. حالا هم این شایعات شدت یافته‌اند و از این رو شاید بدانیم که این عنوان مورد انتظار دقیقاً چه زمانی معرفی خواهد شد.

بر طبق گزارشات متعددی، برنامه‌ی Resident Evil Ambassador(سفیر رزیدنت اویل)، اخیراً به‌روز‌رسانی‌ای را به برترین اعضای خود ارائه داده است و بر اساس آن، یک معرفی جدید از Resident Evil، در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد، رخ خواهد داد. متأسفانه به‌روز‌رسانیِ مذکور، شامل جزئیات بیشتری نمی‌شود که این امر، فقط حدس و گمان‌ را برای طرفداران این سری قدیمیِ ترس و بقا، باقی می‌گذارد.

در حال حاضر، هیچ راهی برای تأیید این که این به‌روز‌رسانی جدید واقعیت دارد یا نه، وجود ندارد، اما مدارکی که به نمایش گذاشته شده‌اند، به نظر درست می‌آیند. برای کسانی که نمی‌دانند: برنامه‌ی Resident Evil Ambassador، دسترسی به اتفاقات و حوادث محدود، توانایی تست کردن بازی‌ها قبل از عرضه‌ی نهایی و قابلیت‌های بسیار دیگری، را به اعضای خود می‌دهد. همچنین، این برنامه منبع یک یا دو افشای بازی‌های Resident Evil در گذشته بوده است.

اگر فرض کنیم که به‌روزرسانی‌ِ مورد نظر حقیقت داشته باشد، می‌تواند مربوط به چیزهای زیادی باشد. ممکن است که چیز خسته‌کننده‌ای مثل اعلامیه‌‌ای از بخش چندنفره‌ی Resident Evil 3، یعنی RE Resistance باشد. اما احتمال زیادی هم دارد که مربوط به Resident Evil 8 باشد. همانطور که گفته شد، نه تنها مدتی است که از این عنوان شایعات فراوانی شنیده‌ایم، بلکه این شایعات حالا مدعی بر معرفی آن در زمانی نزدیک هستند که تاریخ ۲۱ خرداد قطعاً پتانسیل حقیقی کردن این شایعات را دارد.

در حال حاضر و تا این لحظه هم، Capcom هیچ نظر یا شفاف‌سازی‌ای در مورد این تیزر به اشتراک نگذاشته است.

بر طبق شایعات، Resident Evil 8 در حال حاضر در دست توسعه برای پلتفرم‌های ،PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و PC می‌باشد و در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame