Thunder Lotus تیزر گیم‌پلی جدیدی را منتشر کرد . . .

به گزارش پردیس‌گیم سازنده بازی‌های منحصربه‌فرد مستقل، Thunder Lotus، گیم‌پلی تازه‌ای را از Spiritfarer به اشتراک گذاشت. این عنوان یک بازی مدیریتی نرم در مورد مردن است. تیزر دوم گیم‌پلی Spiritfarer بیشتر قسمتی از مراحل اجرایی و دینامیک را نمایش خواهد داد که به عنوان یک نقطه متقابل در خدمت گیم‌پلی مدیریتی و روایت احساسی این بازی است. این تیزر در کنار بازی‌های سالم Wholesome در نمایش Wholesome Direct به نمایش درآمد. این بازی برای انتشار در تاریخ ۲۰۲۰ بر روی Xbox One و Windows PC و PlayStation 4 و Nintendo Switch برنامه‌ریزی شده است. این عنوان همچنین در سرویس Xbox Game Pass نیز حضور خواهد یافت.

سازنده بازی اعلام کرده است که برنامه دارد تا در جشنواره بازی‌های Steam-نسخه تابستان به میزبانی AMA در تاریخ ۲۱ خرداد برگزار می‌شود، شرکت کند. Thunder Lotus در نظر دارد که در مورد اینکه تجربه Spiritfarer، هم سرگرم‌کننده است و هم از نظر احساسی شما را تکان می‌دهد، صحبت کند و همچنین پاسخ سوالات دیگری را که هواران از آن ها دارند را بدهد. طرفداران برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رویداد AMA صفحه Steam بازی را بررسی کنند.

نیکولاس گوئرین (Nicolas Guérin)، کارگردان بازی در یک بیانیه گفت: "فوق‌العاده است که بتوانیم بعضی از انواع گیم‌پلی های فوق‌العاده‌ای را که در Spiritfarer ساخته‌ایم را نمایش دهیم. تولید بازی بسیار آرام به پیش می‌رود و جامعه بزرگ ما صدایشان در مورد انتظاراتشان درآمده است، من قصد دارم در AMA سوالاتشان را پاسخ دهم."

در ادامه می‌توانید این تیزر گیم‌پلی را مشاهده کنید:

دانلود FULL HD - دانلود HD - دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame