Dontnod Entertainment سازنده Life is Strange، استودیو جدیدی را در مونترال تاسیس کرد

به گزارش پردیس‌گیم استودیوی مستقل فرانسوی، Dontnod Entertainment که به شهرت خود را با ساخت بازی تحسین‌شده Life is Strange به دست آورده است، اعلام کرد که استودیوی جدیدی را در مونترال کانادا افتتاح می‌کند. این گسترده‌کردن و جهانی‌شدن به این شرکت اجازه می‌دهد که به جامعه بازی‌کنندگان اهل آمریکای‌شمالی خود، که استفاده‌کنندگان اصلی محصولات این استودیو هستند، نزدیک‌تر باشد.

این شرکت که سازندگان بازی‌هایی مثل Life is Strange و Vampyr و Remember Me است، بیشتر از ۲۵۰ کارمند در فرانسه دارد و با تشکر از شعبه جدید آمریکای‌شمالی، استودیو به بزرگ‌تر شدن و تولید بیشتر بازی‌های خلاقانه و درگیرکننده ادامه می‌دهد.

مدیرعامل Dontnod گفت: "ما مفتخریم که برنامه‌های خود را برای گسترش شرکتمان با بازکردن دفتر جدیدی در مونترال برای کامل‌کردن تیم بااستعدادمان در پاریس، به اشتراک بگذاریم. هدف ما ساخت بازی‌هایی با کیفیت و انتظارات مد نظر جامعه خودمان است. با این تیم جدید جهانی، ما قادر هستیم عنوان‌های جسورانه بیشتری را تولید کنیم و همچنین داستان‌های خارق‌العاده‌ای را برای بازی‌کنندگانمان بنویسیم."

تاسیس این استودیو در کبک، توسط ساخت یک پروژه کاملا جدید پشتیبانی می‌شود. برای پرکردن مرتبه‌های آن، Dontnod از استعدادهای مشهور مونترال بهره خواهد برد، که طبیعتا شخصیت شرکت و در نتیجه تولیداتش را تنوع خواهند بخشید.

منبع متن: pardisgame