به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از گیم اسپات (GameSpot) سری بازی‌های The Witcher تا کنون موفق شده‌اند به فروش 50 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کنند و در سال جاری به نقطه عطفی در میزان فروش رسیدند.بعد از اقتباس موفق Netflix به نظر می رسد ماجراجویی‌های گرالت توجه همه را به خود جلب کرده است.

بازی The Witcher 3: wild hunt به تنهایی موفق به فروش 28.3 میلیون نسخه شده است که بیش از نیمی از این آمار را به خود اختصاص می‌دهد. 12 میلیون نسخه از فروش این بازی متعلق به پلتفرم رایانه‌های شخصی است و پلی استیشن4 با فروش 10.8 میلیون نسخه با اختلافی کم در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

The Witcher 3 Wild Hunt

بر اساس یک توییت از دنیل احمد، قبل از محبوبیت The Witcher 3 فروش کل این سری حدودا 5 میلیون نسخه بوده است که نشان می‌دهد رسیدن به این موفقیت بسیار شگفت‌انگیز و ‌تاثیرگذار است.

اخیرا، سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به موفقیت‌های دیگری نیز رسیده است از جمله، پشت سر گذاشتن یوبیسافت و گرفتن عنوان با ارزش‌ترین شرکت بازی سازی در اروپا. در حال حاضر، این شرکت در حال کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 است. اما با وجود چند بار تاخیر، به نظر می‌رسد این بازی به زمان عرضه‌اش در شهریور ماه می‌رسد.

منبع متن: pardisgame