به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از videogameschronicle، کپکام به‌دنبال مجوز برای برگزاری رویدادی درخصوص مجموعه بازی معروف Resident Evil می‌باشد. نسخه اول این بازی در سال 1996 منتشر و با استقبال خوب بازیبازان مواجه‌ شد. تاکنون 7 نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری‌بازی منتشر شده است.

 

در وبسایت منطقه ژاپن این شرکت عنوان شده‌است (دیده شده توسط راکمن‌کرنر) که کپکام به دنبال شرکت‌هایی برای به رسمیت شناختن این مناسبت و مشارکت در آن است.

در این لیست آمده است:"ما به دنبال مجوزی برای این رویداد هستیم، با تمرکز بر 25مین سالگرد سری Resident Evil (اسفند 1399) و همچنین اطلاعات مرتبط با عنوان تازه منتشر شده Residen Evil 3، ما مشتاقانه منتظر برنامه‌ریزی کمپین ها و کالاهایی هستیم که از دیدگاه جهانی Resident Evil استقبال می کنند."

 

در سال 2016 نیز کپکام با گرامیداشت بیستمین سالگرد این سری‌بازی ترسناک، ریمستر عنوان Resident Evil Zero و اسپین‌اف Umbrella Corps را مورد توجه خود قرار‌داد.

طبق گزارش اخیر، تأیید شده توسط منابع VGC، عنوان موردانتظار Resident Evil 8 در سال 2021 بر روی کنسول های نسل فعلی و نسل بعدی عرضه خواهد شد. مانند Resident Evil 7، نسخه هشتم این مجموعه اول‌شخص  خواهد بود و همچنین شاهد بازگشت شخصیت اصلی نسخه هفتم، Ethan Winters خواهیم‌ بود. 

همانطور که توسط VGC بیان شده‌بود، Capcom همچنین در حال بازسازی عنوان محبوب Resident Evil 4 است. این پروژه در استودیو M-Two واقع در اوساکا در حال توسعه است، استودیویی جدید که توسط رئیس سابق PlatinumGames تاتسویا مینامی تأسیس شده و از سال 2018 در حال آماده سازی برای توسعه آن است. توسعه این بازی در مراحل اولیه خود به‌سر می‌برد.

طبق گفته Dusk Golem - که گزارش VGC را نیز تأیید کرد - Resident Evil 4 تیم توسعه بیشتری نسبت به دو عنوان Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 دارد.

مجموعه‌بازی Devil May Cry و Mega Man نیز سالگردهای سال 2021 را جشن می گیرند.

 

منبع متن: pardisgame