به گزارش پردیس‌گیم با شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم در نقاط مختلف جهان در ماه های اخیر ، بازار برنامه های ارائه شده توسط سرویس های استریم و به صورت ویژه سریال های تلویزیونی بشدت داغ شده و در این دوره بیش از هر زمان دیگری، مخاطبان را به سمت خود سوق داده‌اند.

اخیرا، cabletv در اقدامی جالب برای کشف محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی، بین ۷ هزار بیننده در ۵۰ ایالت آمریکا نظرسنجی برگذار کرد و اکنون نتایج حاصل از آن را به اشتراک گذاشته‌ است.

طبق نتایج حاصل از این نظرسنجی ، محبوب‌ترین سریالی که مخاطبان در ایالات مختلف به تماشای دوباره آن نشستند، اثری نبوده به جز سریال ماندگار و پرطرفدار "Friends" ! اثری که در آمار‌های نتفلیکس نیز جز رکوردداران پربیننده ترین سریال‌های این سرویس بشمار می‌رود و با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و طنز ناب خود هنوز بعد از گذشت سال‌ها از پایان یافتن‌‌اش، دست از سرگرم کردن مخاطبان برنداشته و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد. این سریال در ۱۱ ایالت ، من جمله فلوریدا، کالیفرنیا، تگزاس و اوهایو بیشترین رأی را کسب کرده و درمجموع با اقتدار صدر لیست محبوب‌ترین سریال‌های تلوزیونی دوران قرنطینه را به خود اختصاص داده است.

محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در دوران قرنطینه

سریال "Rick and Morty" که هم‌اکنون فصل چهارم آن درحال پخش است‌، در ۶ ایالت بیشترین رأی را کسب کرده و درمجموع رده دوم را به خود اختصاص داده است. اثری که به لطف نبوغ اعجاب‌آور سازندگانش ، یک‌تنه کلاس عناوین عملی-تخیلی تلویزیون را تغییر داد و همچنان با قدرت تمام به یکتازی درمیان سریال های انیمیشنی ادامه می‌دهد.

محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در دوران قرنطینه

در ادامه نام آثاری همچون "Shameless" و "The Office" به همراه "The Walking Dead" به چشم میخورد که در ایالات مختلف بیشترین رأی‌ها را به خود اختصاص داده‌ و درمجموع موفق به کسب جایگاه‌های برتر در این لیست شده‌اند.

محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در دوران قرنطینه

از نتایج جالب دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، محبوبیت چندین برابری عناوین کمدی در قیاس با بقیه ژانر‌هاست که البته با توجه به شرایط حاکم بر جهان و نیاز های روحی مخاطبان ، چندان غافلگیر‌کننده به نظر نمی‌رسد. از نکات جالب توجه، می‌توان به جولان دادن آثار مستند مانند "Tiger King" و "The Last Dance" اشاره کرد که هردو توسط نتفلیکس تولید شده و علاوه بر تأثیر خارق‌العاده در شبکه‌های اجتماعی ، در مقایسه با آثار مستند دیگر، جهش قابل توجهی در حجم بینندگان را نشان می‌دهند.

منبع متن: pardisgame